2. Hotelbeoordelingen België
  3. Hotelbeoordelingen België
Groene Gordel Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Axis Hotel Beoordelingsscore: 7

“Prima ontbijt, ruime kamer”

• Let's Meet Elewijt Beoordelingsscore: 9

“Prachtige ruime locatie, op korte afstand van Masstricht. De gastvrouw was fantastisch, net zoals de ruime kamer. Het ontbijt in de ochtend was onovertroffen met alles erop en eraan. Een absolute aanrader”

• “De mensen zijn allemaal heel vriendelijk. Het ontbijt is ok en het avondeten (Libanees) is heel lekker.”

• Hotel De Kalvaar Beoordelingsscore: 10

“Familie hotel/restaurant, vriendelijk en behulpzaam, eenvoudig ontbijt, maar zeker voldoende keuze. Ook restaurant is een aanrader, uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Ruime parkeergelegenheid.”

• Hotel Panorama Beoordelingsscore: 9

“De rustige ligging en vooral parkeergelegenheid bij het hotel zijn een pluspunt . Badkamer is prima , personeel vriendelijk . Ook het ontbijt voldeed aan onze verwachting , het was lekker !”

• B&B T'Rest - Park ter Rijst Beoordelingsscore: 8

“Lekker en volledig ontbijt. Een open bar. Rustgevende omgeving”

• Hotel La Chaumiere Beoordelingsscore: 5

“Vriendelijk onthaal”

• Hotel De Croone Beoordelingsscore: 8

“Best goed, geen grote luxe, maar proper en voldoende wat uitrusting betreft”

• Hotel Rastelli Tervuren Beoordelingsscore: 10

“Veel keuze bij ontbijt. Ligbad en douche. Er was zelfs een keuken (studio), waar ik geen gebruik van maakte. De mogelijkheid om laat in te checken (22.00), via computerscherm ging goed.”

• Hotel In den Bonten Os Beoordelingsscore: 7

“de ligging dacht ik zal rustig zijn. Dit was zo behalve ‘s ochtends vanaf 6.30 u. Ondanks het feit dat mijn kamer aan de achterkant lag, kon je heel goed het verkeer horen. Ik moet wel zeggen dat ik altijd met raam op kipstand slaap…”