2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Hamborg
Hamborg Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• IntercityHotel Hamburg Hauptbahnhof Point fra anmeldelser: 9

"Meget fin hjælp af personalet."

• Leonardo Hotel Hamburg City Nord Point fra anmeldelser: 9

"Fint værelse"

• "Morgenmaden var ok. Kun skive ost og kød pålæg, der kunne gidt have været noget lækkert brød, rugbrød og skiveskåret frisk frugt"

• Egon Hotel Hamburg City Point fra anmeldelser: 8

"Dejlig beliggende. Tæt på alting. Vi kender hotellet og alt er som det plejer. Og alt fungere. Også fin parkering."

• "Fin morgenmad"

• GINN Hotel Hamburg Elbspeicher Point fra anmeldelser: 10

"Fantastisk hotel lige ved Elben. Skøn udsigt fra værelset Fantastisk udsigt over havnen fra restauranten øverst (tagterrasse), hvor der var den mest fantastiske morgenmadsbuffet. Skønt hotel, hvor man gerne vil blive....."

• Premier Inn Hamburg City Zentrum Point fra anmeldelser: 5

"Centralt beliggende"

• ibis budget Hamburg Altona Point fra anmeldelser: 5

"Beliggenheden er super, dejlig roligt."

• Cabo Nonsmoking-Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Lille,komfortabelt hotel med kælderparkering for 8 euro pr.døgn.Meget roligt,ligger lidt tilbagetrukket fra vejen.Stort værelse med minibar.Fin rengøring.Roomservice med kaffe/the 1 € pr.kop 🤗.Uhyre hjælpsom og venlig receptionist.,vores specielle ønsker blev imødekommet.God,gedigen morgenmad.Ligger i et meget hyggeligt og folkeligt kvarter med spisesteder i alle prislag."

• JUFA Hotel Hamburg HafenCity Point fra anmeldelser: 9

"Perfekt beliggende i Hafencity - lige ved nedgang til U-Bahn og 400 m til busstop - med udsigt over vandet. Ikke relevant for os men tydeligvis meget børnevenligt"