2. Hotellrecensioner FRA
  3. Hotellrecensioner FRA
Hauts-de-Seine Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Hotell tillgängligt 24 timmar om dygnet. 3 minuters promenad från tunnelbanestationen Marcel Sembat och 10 minuters promenad från stadion. Vi gillade verkligen att bo här, personalen är vanlig och hjälpsam:)”

• Hotel Charlemagne Gästbetyg: 9

”Mycket välstädat rum. Ligger nära tunnelbanan för linje 1. Snabbt att ta sig från och till hotellet.”

• ”Allt var så rent och fräscht. Personalen var så trevliga hela tiden. Har inget dåligt att säga!! Perfekt om man ska besöka defense arena, var bara över gatan 👍🏼👍🏼”

• Atypik Hotel Gästbetyg: 7

”Mycket bekväm säng”

• ”Mysigt och trevligt”

• ”Fräscha fina och stora rum!! Sängarna sköna och god frukost! Tyst och lugnt. Restaurangen serverade god mat, men stängde lite tidigt med tanke på att det inte finns nåt annat i närheten. Inga större problem dock, Vi använde Uber, 20 min så var man i centrala Paris, kostade ca 25 euro. Perfekt!”

• ”Läget. Lungt område, nära till tåg och centrala Paris.”

• ”Läget var perfekt. Nära till Metro och en väldigt kort promenad till området i Levallois där det fanns bra restauranger och mysiga café. En fantastisk medarbetare som heter Eric gjorde vår upplevelse på hotellet ännu bättre.”

• Hotel De La Jatte Gästbetyg: 8

”Fantastiskt bemötande, väldigt hundvänlig.”

• Hôtel Patio Brancion Gästbetyg: 8

”Vänlig och hjälpsam personal. Välstädat och bra rum och även resten av hotellet, superhärligt badkar. Mycket rum för pengarna. Trevlig uteplats på innergården, ett härligt ställe att vila/fika på även med med tidigare köpt fika och dryck etc. På kompisresa med en vän i 6 nätter här. Vi uppskattade verkligen området som ligger mycket lättillgängligt med metron 2 minuters promenad. Ljudet från metron och bilväg nådde inte oss på hotellet. Skönt att vi efter vistelser på sevärdheter inne och utanför stan med stora högljudda folksamlingar, eller att åka metron (öronproppar var skönt) med många intryck kunde dra oss tillbaka till lugnet här i Malakoff. Skönt då även med innergården med möjlighet till en kopp varm dryck ifrån baren att slappa med. Fint område med många ställen för fika, mat, butiker, framförallt dryckesbarer (utan mat) apotek, små butiker, mindre mataffärer (även med fokus på ekologiskt lokalt innehåll) Mycket fina hus i ett rent område, mycket träd och väldoftande blommor längs vägar och hus och husväggar. Trevliga, artiga och härliga människor här i området.”