2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen: Hawaï
Hawaï Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “De locatie”

• “Locatie was super,goed bed en douche.Bushalte om de hoek. Wij hadden kamer aan zwembadzijde met een balkon. Tegenover Burger King,daar was de koffie lekker en goedkoop!”

• Sheraton Waikiki Beach Resort Beoordelingsscore: 10

“Locatie is echt uitstekend. Midden in het centrum gebied, OP het strand, kamer was nieuw en goed. Het is een enorm groot hotel. In het hotel zitten ook winkels, een koffietentje met lekkere koffie en het allerbeste is een middel-kleine supermarkt tegenover de liften. Je kan onbeperkt handdoeken krijgen bij het zwembad welke je mag meenemen naar buiten.”

• Wayfinder Waikiki Beoordelingsscore: 8

“Locatie en goed bed en balkon.”

• Royal Grove Waikiki Beoordelingsscore: 6

“De kamer was gerenoveerd”

• Oasis Hotel Waikiki Beoordelingsscore: 7

“Grote ruime kamer”

• Waikiki Malia Beoordelingsscore: 8

“Prima uitvalsbasis om Oahu, Hawaï te verkennen. Fijne appartementen, ruim, schoon. Vriendelijke personeel. Zeer hulpvaardig. In het centrum van Waikiki. Je loopt naar de verscheidene foodmalls en stranden. Ook de Diamond head is lopend te doen ca. 45 min. Parkeren in het hotel is aan het te bevelen. Er zijn nauwelijks gratis parkeer voorzieningen in de omgeving. Langs het water heb je kans…Zwembadje om af te koelen is aanwezig.”

• Romer Waikiki at The Ambassador Beoordelingsscore: 7

“Locatie was top en de hebben de kamers en lobby leuk en stijlvol gerenoveerd met goeie bedden. Zwembad zijn we niet geweest.”

• “Schitterende omgeving. Heel mooi uitzicht vanuit de rainbow tower. Ruime kamer met een mooi balkon.”

• Waikiki Resort Hotel Beoordelingsscore: 8

“Wij hebben ons erg thuis gevoelt door het vriendelijke personeel. De locatie is super. Ruime kamer. Tip: Begin je dag bij het heerlijke ontbijt van Ilima café.”