Indre et Loire Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• ibis budget Tours Sud Beoordelingsscore: 8

“Locatie is prima wanneer je onderweg bent van Spanje naar Nederland. Wij hebben bewust gekozen voor een hotel dat niet te ver van de snelweg ('Péage') ligt zodat we 's morgens snel weer op weg kunnen. Uitstekend hotel met de voor Ibis bekende moderne, schone kamers. Niet groot, maar prima ingedeeld en met een fijne douche. In het hotel kun je binnendoor naar het restaurant van 'Ibis Styles' lopen: daar hebben we, na een borrel in de prettige bar, prima gegeten met een lekker flesje wijn erbij. Ontbijt was niet weelderig, maar prima en voldoende.”

• Campanile Tours Nord Beoordelingsscore: 7

“Locatie was prima. Alleen even zoeken naar de ingang. Ontbijt prima en voor avondeten genoeg restaurants in de omgeving.”

• “Wij waren al eerder hier, geweldige locatie in een schitterende (fiets)omgeving. Uitstekend restaurant. Een aanrader! Wij blijven hier terug komen.”

• Mister Bed Chambray Les Tours Beoordelingsscore: 8

“De bedden: schoon en comfortabel En de ligging van het hotel dicht bij de snelweg”

• “Vrijheid en vriendelijkheid. Go”

• Hotel Au Sans Souci Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt is gewoon fantastisch. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Voldoende parking.”

• “Wij kregen niet de kamer die we geboekt hadden.”

• “Een supermooi park vlakbij waar we heerlijk konden wandelen na de lange autorit. De bedden waren comfortabel.”

• HOTEL RESTAURANT Bar LA KAHINA Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijke mensen prijs kwaliteit verhouding zeer goed”

• Kyriad Hotel Tours Centre Beoordelingsscore: 7

“De ligging , ‘s avonds nog even het centrum in. Goed ontbijt.”