3. Hotelbeoordelingen: Ionische eilanden
Ionische eilanden Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Nafsika Hotel - Adults Only Beoordelingsscore: 7

“Goede locatie om verschillende dorpjes of stranden te bezoeken. Vriendelijk personeel.”

• SECRET HILL Beoordelingsscore: 8

“Het prachtige uitzicht!”

• Siora Leni Hotel Beoordelingsscore: 10

“We hebben al veel gereisd met de wagen , nog nooit zo vriendelijk en respectvol ontvangen als door lenny en yani , ze doen alles wat mogelijk is voor hun gasten , meer waard dan hun 2 sterren , komen hier 100% zeker een keer terug lieve grijs jiota &Alex”

• Daphne Studios Beoordelingsscore: 10

“Het zwembad, het appartement en de medewerkers”

• Κimiro Hotel Tsilivi Beoordelingsscore: 9

“Het personeel was extreem vriendelijk, het hotel heerlijk rustig. Kamers schoon”

• Ionian Arches Beoordelingsscore: 10

“De vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren en personeel. Ze hebben het 2 jaar geleden overgenomen hebben het zwembad vernieuwd 4 nieuwe kamers gebouwd die er prachtig uitzien. Modern en top afgewerkt. Ze gaan het hele gebouw en alle andere kamers helemaal renoveren. Ik heb de plannen gezien,het gaat er super mooi uitzien.Ik wens Costas zijn vrouw en familie heel veel succes met de renovatie.De accomodatie ligt centraal om met de auto of openbaar vervoer het eiland te verkennen.”

• Angsana Corfu Resort & Spa Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht, mooi zwembad, fijne kamers, goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel”

• “Een prachtig oud pand met een mooie tuin met zwembad, aan het dorpsplein van ag Ioannis. Zeer behulpzaam en vriendeljk personeel.”

• Ionian Hill Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtig uitzicht en zwembad, schoon, mooie kamer waarbij overal aan gedacht is (waterkoker, nespresso, badjas, etc.) én vriendelijk behulpzaam personeel. Toegang tot de zee op een paar minuten lopen was ook genieten. Ik sliep er slechts één nachtje, maar volgende keer (en die komt er zeker) dan blijf ik graag langer!”

• “Het personeel was top! Ze zorgden ervoor dat wij niks tekort kwamen en dat zij altijd voor ons klaar stonden. De whatsApp service is super handig!”