2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hoteller i Italia
Den italienske riviera Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Hotel Delle Mimose Omtalescore: 10

«Renhold ,seng og frokost var meget bra. Samt hyggelig betjening»

• Albergo Degli Amici Omtalescore: 9

«Nydelig frokost. Ligger 5 min fra stranden og likevel helt i utkanten av byen. Hørte fuglekvitter, ellers ikke mye lyder. Helt ok senger. Lyst og rent rom. Vi fikk et rom med nydelig balkong med utsikt over ny og sjø. Hagen var også stor, flott og rolig.»

• Hotel Residence Mondial Omtalescore: 10

«Fint og rent rom med flott utsikt. Kunne dessverre ikke ha vinduene åpne grunnet togstøy, men air cinditionen hjalp mye. Frokosten var helt fantastisk! Resepsjonsiten som jobbet da vi sjekket inn ga oss gode tips om hva man kunne gjøre i området samt hvilke lokale restauranter som var verdt å besøke.»

• Hotel Nella Omtalescore: 7

«Hyggelig betjening. God frokost. Fint å ha tilgang til stor terrasse.»

• Hotel Giulio Cesare Omtalescore: 10

«Amazing service!»

• Albergo La Piazzetta Omtalescore: 9

«Grei og god frokost for å være Italia. Vennlig service. Beliggenheten er super. Flott med nærhet til togstasjonen og at man kan gå til mange andre steder hvis man ønsker det.»

• Hotel La Giada del Mesco Omtalescore: 8

«Tolle Lage. Nettes Personal»

• Hotel Palme Omtalescore: 8

«Hotellet ligger nært alt du måtte trenge og frokosten var bra! Flott personell!»

• Hotel Villa Adriana Omtalescore: 10

«Nydelig frokost, hyggelig og hjelpsomme ansatte, god beliggenhet, god stemning, kort veg til alle fasiliteter.»

• Hotel L'Approdo Omtalescore: 10

«Veldig koselig sted, og super hyggelig personale. Mye bedre enn vi hadde forventet, hadde absolutt bodd der igjen»