2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Italienska rivieran Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Trevlig personal och ändå bra frukost utbud för att vara Italien, fanns utöver flera sorters bakverk även äggröra och skinka, samt yoghurt, dock ingen frukt eller grönt. Sängen var ganska skön och rummet höll sig svalt trots att det inte fanns AC.”

• Hotel La Giada del Mesco Gästbetyg: 10

”Rent och snyggt rum. Mycket bra frukost som vi åt på terrassen med vidunderlig utsikt över medelhavet. Shuttleservice till Levanto som fungerade utmärkt”

• Hotel Gianni Franzi Gästbetyg: 10

”Fint nyrenoverat rum. Strålande utsikt från frukosten. Verkligen positivt överraskade!”

• Villa Eva Hotel Gästbetyg: 6

”Rent och vi hade balkong”

• Albergo Annabella Gästbetyg: 8

”Nyrenoverat rum och fint badrum. Enkelt litet hotel med några rum i huset. Hotelvärd hjälpsam och flexibel.”

• Hotel Al Terra Di Mare Gästbetyg: 8

”Vilken fantastisk personal Eftersom hotellet inte låg i stan fick man 2 ggr/ dag gratis shuttlebuss, behövde man fler transporter så kostade det 5 euro/ rum Mycket välstädat Omgivningen var magisk”

• Hotel Del Sole Gästbetyg: 10

”Lugnt och skönt, trevligt rum med uteplats, trevligt värdpar”

• Albergo Barbara Gästbetyg: 10

”Mycket trevlig personal med mycket fint bemötande. De gav tips om faciliteter och bra restauranger vilket gjorde vårt besök/upplevelsen så mycket bättre. Lägenheterna var mysiga och välstädat. Ett boende vi verkligen rekommenderar till andra.”

• Hotel Leopold Gästbetyg: 8

”Trevligt hotell, med härligt läge vid havet. En underbar frukost som innehöll lokala specialiteter. Mycket charmig personal.”

• Hotel Il Saraceno Gästbetyg: 10

”Toppenställe med bra service och parkering i källargarage för motorcykeln. Mysig liten by och trevliga promenadstråk med fantastisk utsikt över havet och kustlinjen.”