2. anmeldelser av hoteller i Spania
  3. anmeldelser av hoteller i Spania
Jaén Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• Parador de Jaén Omtalescore: 8

«Nydelig frokost, hyggelig betjening. Beliggenheten, og den fantastiske utsikten!»

• Hotel Puerta de Cazorla Omtalescore: 5

«Hotellet virket å være nylig oppusset med fine, moderne og lyse rom, badeværelse var tilsvarende moderne med gode fasiliteter. Hotellet hadde videre låst og gratis garasje like i nærheten, bruk av denne var gratis. Den tilstøtende restauranten var rustikk og serverte god men ikke avansert mat til rimelige priser. Frokost kunne kjøpes på samme sted og de laget det du hadde lyst på.»

• TRH Ciudad de Baeza Omtalescore: 10

«Frokosten var utmerked.»

• Hotel Limas Omtalescore: 9

«Gute Lage nettes Personal»

• «Nydelige rom i nydelig bygg.»

• Hotel Poeta Jorge Manrique Omtalescore: 10

«Varm velkomst av verten. Vi kom litt tidligere enn planlagt på våre sykler men fikk sjekke inn likevel. Siden restaurantene var stengte ordnet verten middag til oss ved å gjøre en avtale med en restaurant som leverte maten på hotellet. Helt fantastisk service. Veldig fin leilighet, fantastisk utsikt, fin veranda, veldig rent og komfortabelt. God seng. Kjempefin liten landsby. En av våre favorittovernattinger på vår sykkeltur fra Girona til Malaga. Anbefales på det sterkeste.»

• Hotel Juancaballo Omtalescore: 7

«Beliggenhet var god og rommet var stort. Badet var stort.»

• Cortijo De Ramón Omtalescore: 9

«Veldig koselig plass oppe i de Spanske fjellene. Meget hjemmekoselig atmosfære. Nesten som å besøke nære venner som serverer god mat og drikke når en kommer på besøk.»

• Hotel Europa Omtalescore: 10

«Bra.»