2. Hotelanmeldelser for Sydkorea
  3. Hotelanmeldelser for Jeju Island
Jeju Island Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• "Virkelig store lækre senge. Værelse på 10 etage med udsigt til vulkan. Dejlig altan hvor vi spiste egen morgenmad. Venligt personale. Havde booket koreansk stil ved fejl uden senge. Men deres manager var så venlig at lade os bytte til værelse med senge 🙏"

• Olleyo Resort Point fra anmeldelser: 8

"Der var virkelig god udsigt, et pænt og rent værelse, og værten var simpelthen det sødeste. Hun var så venlig, og varm, og hjælpsom, og sød, og det samme var hendes partner. Det føltes helt som at være gæst hos sine forældre."

• Casaloma Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Vores børn var vilde med gamer-rummet i kælderen. Værelset var stort, og der var pænt og rent. Morgenmaden var ok"

• Mir Guesthouse Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk hyggeligt, skønt personale og vært."

• Olleyo Resort Point fra anmeldelser: 8

"Størrelsen på værelset, udsigten, parkeringsforhold"

• Jeju Pureun Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Pænt værelse med god udsigt, behagelige senge, rent og pænt, personalet var venlige! God beliggenhed, det var ret centralt."

• GoldOne Hotel & Suites Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed med nem adgang til afvekslende vandrestier. Personalets hjælpsomhed. Gratis vaskefaciliteter (vi benyttede kun vaskemaskinen, men der var også tumbler). Lækker pool. Og skøn udsigt."

• LOTTE City Hotel Jeju Point fra anmeldelser: 7

"Morgenmaden var det hele værd. Masser af udvalg både vestlig og koreansk mad. Lækkert med badekar. God service og rengøring."

• Jeju Royal Hotel Point fra anmeldelser: 1

"Beliggenheden kunne være værre."

• Maison de ciel harbor 39 Point fra anmeldelser: 9

"Afslappet stemning. Stort værelse med altan og køleskab. Gåafstand til byen. Lige ved Cheonjiyeon vandfaldet og Saeyeongyo broen."