2. Hotelanmeldelser for Schweiz
  3. Hotelanmeldelser for Schweiz
Jungfrau Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Hotel Cabana Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet ligger med en fantastisk flot udsigt til de omkring liggende bjerge og der er parkering på hotellet , som ligger ca.1 km fra centrum .Morgenmaden er virkelig god og dejligt personale , alt så nyt og lækkert ud . Der er mulighed for at vaske tøj på hotellet ."

• Hotel Merkur - West Station Point fra anmeldelser: 9

"Nær togstationen og supermarket. God personer og glad for at hjælpe."

• Grindelwald Youth Hostel Point fra anmeldelser: 8

"God morgenmad, bedre end forventet på et vandrehjem Flot udsigt over bjergene God info via Booking.com inden ankomst, mht beliggenhed, transport, service mv God service fra receptionen - vi havde booket parkeringsplads, men oplevede den sidste dag at en anden bil havde taget vores plads. Da receptionen ikke kunne få fat på dem fik vi lov at holde udenfor receptionen, selvom der egentlig ikke var parkering der"

• Hotel Rössli Point fra anmeldelser: 10

"Hotellet har perfekt placering, tæt på togstation Interlaken West og ud fra mit værelse var der bjergudsigt. Lækker morgenmad, hvor man kan vælge imellem en del forskellige ting. Kæmpe bonus er at hotellet starter med at servere morgenmad en time tidligere, når der er Jungfrau Marathon i byen. Opmærksomt personale, som forsøger at hjælpe gæsterne med alle spørgsgmål og ønsker. Kæmpe anbefaling herfra!"

• Waldhotel Unspunnen Point fra anmeldelser: 8

"I fin afstand til mange af de gode aktiviteter rundt om i Schweiz"

• Neuhaus Golf- & Strandhotel Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed. Dejlige udendørs faciliteter. Privat have ved søen. Gratis adgang til bådfarten og bussen. Skønt med altan."

• Hotel Tschuggen Point fra anmeldelser: 7

"Skøn beliggenhed med en fin lille have og fantastisk udsigt!"

• Hotel Restaurant Hirschen Point fra anmeldelser: 8

"Autentisk hotel, ligger centralt, 10 min hyggelig gå gang fra “centrum” og med en fantastisk udsigt til Jungfrau. Morgenbuffet tilbyder alt. Hyggelig gårdhave, restauranten tilbyder schweiziske retter. Personalede er søde, behjælpelige og imødekommende. Mulighed for parkering, hvilken var rart når man for udleveret billet til det offenlige transportsystem i området som man kan køre gratis med og giver rabat på seværdigheder i området. Hotellet er ved at installere aircon, som er nødvendigt i sommer månederne."

• Lehmann's Herberge Hostel Point fra anmeldelser: 10

"Helt tilfredsstillende - meget fin"

• "Lokationen er awesome. Hyggeligt personale. Ny 3 retters aftensmad hver aften."