Se primært indhold
  1. Startside for hotelanmeldelser
  2. Hotelanmeldelser for Japan
  3. Hotelanmeldelser for Japan
Kanto Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• Sotetsu Fresa Inn Higashi Shinjuku Point fra anmeldelser: 7

"Meget god beliggenhed og fint værelse med en behagelig seng. Venligt personale."

• Shinjuku Granbell Hotel Point fra anmeldelser: 5

"Personalet var meget hjælpsomt og super venlige"

• APA Hotel Shinjuku-Kabukicho Tower Point fra anmeldelser: 5

"God placering tæt på Shinjuku Station. Hotellet ligger i et meget festligt område, så vi bare glade for, at der var meget sikkerhed ved indgangen til hotellet, så alle ikke kan gå ind."

• Marroad International Hotel Narita Point fra anmeldelser: 8

"Det var dejlig nemt at komme til og fra lufthavnen. Det var også meget lækkert med en lille kiosk ved siden af receptionen så man kunne købe lidt snacks med op:) mega godt!"

• Hotel New Otani Tokyo Garden Tower Point fra anmeldelser: 8

"Haven omkring hotellet (Tower og Main) er mere end 400 år gammel og fantastisk smuk og dejlig. Vi havde lige mulighed for at se Rosenhaven - en separat enhed i helheden - som var helt fantastisk. Vi spiste aftensmad i restauranten i haven - en dejlig oplevelse, hvor maden blev tilberedt foran os. Lidt dyrt men godt. Kan anbefales."

• APA Hotel Shinagawa Sengakuji Eki-Mae Point fra anmeldelser: 9

"Man føler sig meget velkommen på hotellet. Stille og roligt midt i storbyen. Rent og pænt helt i i krogene. Venligt personale."

• Shinagawa Prince Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Den udsigt er fuldkommen spektakulær. Personalet er utrolig sød og hjælpsomme med alt fra værelset og booking af restaurant."

• Tokyo Prince Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Hotellet lå helt tæt på Tokyo Tower som er oplyst of aftenen - helt fantastisk. Vi måtte naturligvis op i tårnet og havde en fantastisk solnedgang over byen. Stor oplevelse."

• APA Hotel Pride Akasaka Kokkaigijidomae Point fra anmeldelser: 3

"Placeringen"