Siirry pääsisältöön
  3. Turkki – hotelliarviot
Kemer Tarkistettuja hotelliarvioita todellisilta asiakkailta

Uusia arvioita

• Akra Kemer - Ultra All Inclusive Arvioiden pistemäärä: 9

”Buffetaamiainen ja myös lounas/illallisbuffetit olivat erinomaisia ja runsaalla valikoimalla. Huoneemme oli upea ja erittäin siisti ja puhdas. Allasalue oli viehättävä ja tilaa oli hyvin aurinkotuoleilla. Koko henkilöstölle huippupisteet tyylikkäästä ja nopeasta palvelusta. Akra Kemer on kaunis ja korkeatasoinen kokonaisuus.”

• Meder Resort Hotel - Ultra All Inclusive Arvioiden pistemäärä: 10

”Sijainti on tosi hyvä! Henkilökunta on paras mitä voidaan löytyä! Ruokaa seisovapöidällä on monipuolinen , tuore ja laadukas.”

• ”Hotelli on hyvä, kylpylä on loistava, palvelu on kunnollista, alue on kaunis, vuoret.”

• Pashas Princess by Werde Hotels - Adult Only Arvioiden pistemäärä: 10

”Pidin kaikista, erityisesti henkilökunnasta ja ruoasta. Aivan mahtava hieroja! Olen käynyt hieronnassa 5 kertaa, tehty erinomaisesti, suosittelen ehdottomasti. Iltaisin käyth hamamissa ja saunassa.”

• Paloma Foresta Arvioiden pistemäärä: 10

”Ruoka oli hyvää ja palvelu oli erinomaista sauna oli mukava lisä sekä lämmitetty uima allas Suosittelen kaikille”

• Kemer Hotel Arvioiden pistemäärä: 9

”Hyvä sijainti. Rauhallinen hotelli. Palvelut ja rannat lähellä. Ystävällinen henkilökunta. Hyvät ruoat ja juomat.”

• AQI Hydros Club Arvioiden pistemäärä: 9

”Hienolla paikalla, ravintolasta näkymä suoraan merelle”

• Belsun Hotel Arvioiden pistemäärä: 7

”Monipuolinen ja runsas. Ystävällinen henkilökunta, ja sai syödä rauhassa.”

• Onkel Resort Hotel Arvioiden pistemäärä: 9

”Todella viihtyisä hotelli ja kauppoja aivan vieressä. Ranta oli todella upea ja mereen pääsi kätevästi uimaan. Aurinkoa pystyi ottamaan aurinkotuoleissa ilmaiseksi ja uima-allas oli myös todella kiva. Suomalainen sauna ja hamam olivat ihanat ja ne kuuluivat myös hintaan. Ruoka oli todella hyvää.”

• Amsterdam Otel Economic Room Arvioiden pistemäärä: 8

”Aamiainen oli todella hyvä. Samoin henkilökunta todella ystävällistä ja erityinen kiitos menee Cemille joka ratkaisi kaiken kysyttävän.”