2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Hotelbeoordelingen Turkije
Kemer Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Canario Bungalows Beoordelingsscore: 8

“De ligging is super mooi en de rust die er heerst heerlijk. Geen moskee in de buurt dus goed kunnen uitslapen 😀. Had een jaren negentig herbeleving op een Thais bungalowpark op een van de eilanden aldaar. Echt geweldige setting.”

• “Zee”

• Kemer Dream Hotel Beoordelingsscore: 9

“Gastvrij hotel met vriendelijk personeel. Eten is heerlijk en gevarieerd met ruime keuze.”

• “Alles was uitstekend: welkom door eigenaren Gaye en Erol was warm en hartelijk. Ons huisje nr 1 was schoon, netjes en comfortabel. Bedden waren goed (misschien iets te hard voor mijn smaak maar we hebben alsnog heerlijk geslapen). Elk huisje heeft een fijn terras. De tuin waar huisjes staan (op goede afstand van elkaar en zo dat je andere gasten niet ziet) is prachtig, vol met citroen- en sinasappelbomen, ook lopen er kippen en hanen rond. Zwembad is mooi gelegen. Waar je ook niet kijkt zie je bergen. In het hotel kan je heel erg lekker eten, echt heel erg. We hebben volgens mij alle hoofdgerechten geproefd en alles was ongelooflijk lekker. Ontbijt vonden wij ook geweldig: veel groenten, fruit, yoghurt, kaas, eieren. Iedereen krijgt een eigen tafel gedekt voor ontbijt. Van het hotel is het circa 20 min lopen langs de weg (waar ook auto's rijden, dus we probeerden voor het donker werd terug te zijn) naar het dorpje Cirali. Daar vind je een fijn strand, veel restaurantjes en cafe's, veel verse vis, lokale wijn vonden we ook erg lekker, meerdere winkeltjes en supermarkten. De sfeer was ontspannen en vriendelijk. We hebben geen auto gehuurd. De oude stad Olympos was te voet te bereiken. Wat een indrukwekkende plek, daar hebben we zeker 2 uur rondgelopen. De eigenaar van het hotel heeft ons een lift gegeven tot de berg Chimaera. Na het beklimmen van de berg, waar je echt vuur ziet van onder de grond komen, hebben we ons beloond met de lekkerste granaatappelsap die in een barretje bij de ingang te krijgen is en gingen we lopen terug naar het dorp/het strand. Verder, wat betreft uitstapjes, hebben we een transfer (via de eigenaren van het hotel) geregeld om de berg Olympos te bezoeken. Daar heb je zo'n 3 uur in totaal voor nodig. Het was ook zeker de moeite waard. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo opgeladen met energie, ontstresst en blij terug van vakantie kwam! Ik kom zeker weer naar Portalimo Lodge!”

• Corendon Playa Kemer Hotel Beoordelingsscore: 7

“Het eten was heerlijk”

• “Vriendelijkheid en bereidheid van het personeel (ilker en Furkan hielpen ons, toppers) Kwaliteit van het eten! Heel veel ruimte voor plezier voor jonge kinderen.”

• AQI Hydros Club Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie. Uitstekende zee. Eten was goed. Personeel was zeer vriendelijk in het restaurant, bar. Elke avond mooie shows. Aymen van het entertainment toffe gast. We gaan zeker nog terug naar Turkije. Betaal cash anders komen er extra kosten bij zorg dat je genoeg geld op zak hebt. Alles wat je betaald met kaart komt extra bij. Het bedrag dat ik moest betalen klopte niet via booking.com had extra kosten. Lig het aan booking of het hotel laat ik in midden. Wij werden op gehaald met de taxi. Zeer lukke ervaring party taxi. En de baas van het entertainment heeft mij en mijn vrouw goed geholpen belde zelf voor ons te helpen met vertaling. Waar door we dag er achter de dag van ons leven hadden. Entertainment , bar , restaurant top”

• Euronova Hotels & Suites Beoordelingsscore: 9

“Zeer vriendelijk behulpzaam personeel.”

• “Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (van receptie, schoonmakers, horeca personeel, spa personeel, animatieteam tot aan de managers). Goede service. Geweldig aquapark, goede animatie (sport en spel) / entertainment (shows, live muziek en disco). Het strand en diverse watersporten (parasailing, jetski etc.) direct bij / van het hotel. Uitgebreide en heerlijke buffetten (ontbijt / lunch / diner). Daarnaast nog de mogelijkheid om naar 4 verschillende a la cart restaurants (Turks, Mexicaans, Italiaans en Seafood) te gaan die ook behoren tot het all-inclusieve concept. Bij aankomst (01:00 nacht) konden we nog een warme maaltijd nuttigen in het late night restaurant dat geopend is tot 07:00. Wij (gezin met 1 kind van 13 jaar) kunnen dit hotel zeer aanbevelen. In de omgeving van het hotel zijn diverse activiteiten te doen zoals een boottocht, quad safari, canyons etc.).”

• Elegance Hotel Kemer Beoordelingsscore: 10

“Charmant hotel op rustige lokatie nabij winkels en restaurants. Kleine maar prettige kamer met balkon. Heerlijk zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt.”