2. Hotellrecensioner THA
  3. Hotellrecensioner THA
Koh Phangan Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Coral Bungalows Gästbetyg: 10

”underbart läge, superfräscht och smidigt. vi älskade det verkligen!!! vi hade sååå kul!”

• Bottle Beach 1 Resort Gästbetyg: 9

”Stranden är fantastiskt”

• ”Jättenice poolområde precis vid havet. Dock är stranden i sig inte den finaste.”

• ”Läget med gångavstånd till piren. Gångavstånd till night market o centrum. Fanns varmvatten i duschen.”

• ”De veganska bufeerna var fantastiskt goda och varierande vid alla mål. Gott om aktiviteter som var lärorika och intressanta. Samt lagt i tid så att man kunde delta på morgon, fm, em och kväll. Rummet var jättefint. Sängen mycket bekväm. Trevlig personal. Ett jättemysigt ställe. Åker gärna tillbaks dit.”

• ”Sanden mellan tårna. Rent o välstädat. Ok frukost från ala carte menyn.”

• The Sea Resort Haad Rin Gästbetyg: 10

”Fräsch, fantastisk utsikt och hjälpsam personal!”

• Baan Kiao Gästbetyg: 10

”Vacker plats med massa grönska och välskötta faciliteter. Underbar personal som gör allt för att hjälpa till med vad man än behöver. Välstädat, städning av rummen varje dag men byte av sängkläder och handdukar var tredje dag = bättre för klimatet. Poolen är ren med gott om plats tills många och sängar i både sol och skugga. Supergod frukost! Nära till vacker strand. Jag skulle vilja ge det här boendet mer än 10!”

• Phangan Arena Hostel Gästbetyg: 4

”+ det finns en pool + ganska lugnt för att vara ett ”partyhostel””

• Blessings Home & Café Gästbetyg: 10

”Bästa hostel jag bott på! Jag brukar inte gilla att bo på hostel då jag gillar mitt egna space och gille inte när det är för högljutt och stökigt men detta hostel rekommenderar jag detta starkt! Superfräscht, modern, välstädat och härlig beach-vibe. Rent och fint kök att laga mat i, gratis yoga klasser morgon och kväll. Socialt om man vill kan man hänga i köket, annars gjorde de flesta sin egna grej vilket passade mig bra! Jättetrevlig personal!”