2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Kotor en omgeving
Kotor en omgeving Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Paradise Bay Apartments Beoordelingsscore: 9

“Het appartement voldoet aan alle wensen. Het is ruim, netjes en van alle faciliteiten voorzien. Daarnaast is de locatie prima en op loopafstand van het oude centrum van Kotor.”

• Green Home Apartments Beoordelingsscore: 10

“Het is ruim, prima bedden, alle faciliteiten zijn aanwezig en de host is geweldig!”

• Villa Marius Beoordelingsscore: 9

“De prachtige locatie. Het restaurant aan de overkant van de straat. Keurige schone kamer met een goede badkamer.”

• Apartments Casa Delone Beoordelingsscore: 9

“Locatie en zwembad waren top!”

• Palma Apartments Beoordelingsscore: 9

“Appartement van alle gemakken voorzien. Prima bed fijne douche. Heerlijk balkon met fantastisch uitzicht over de baai. Goede wifi. Prima parkeren voor de deur. Centrum Kotor op paar minuten loopafstand.”

• Apartments Bajkovic Beoordelingsscore: 9

“Mooie grote kamer met ruime keuken en badkamer. Buiten is ook een wasmachine en waslijnen om was op te hangen. Fijne intieme buitenplaats. Klein strandje voor de deur. De ontvangst van host Mirko was zeer hartelijk. Hij heeft zelf een fietsenverhuur waar we ook gebruik van gemaakt hebben. Hij geeft tips over restaurants, bakkers e.d. in de omgeving. De omgeving is prachtig en het stadje Kotor is lopend goed te bereiken via een mooie boulevard. De auto kan voor het complex gratis worden geparkeerd. We hebben het hier erg naar onze zin gehad.”

• Dekaderon Lux Apartments Beoordelingsscore: 10

“We hebben enorm genoten van de omgeving, de faciliteiten van het hotel, maar vooral van de vriendelijkheid van het personeel en de eigenaars! Niets was te veel voor hen. Prachtig zicht op kotor vanuit het zwembad.”

• Bonita Residence Beoordelingsscore: 1

“Moderne inrichting”

• J & P Apartments Beoordelingsscore: 8

“Erg mooi appartement met fijne badkamer. Centrale ligging aan een klein riviertje. Prachtig uitzicht vanaf balkon”

• Apartments Popovic Beoordelingsscore: 8

“Prima locatie aan het water. Dichtbij restaurant en supermarktje Vriendelijk personeel Mooie ruime kamer met waterkoker”