2. Hotellrecensioner JPN
  3. Hotellrecensioner JPN
Kyushu Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kumamoto Hotel Castle Gästbetyg: 8

”Nära till allt, väldigt välordnat och perfekt. Taxi stod typ utanför hela tiden ifall man behövde en snabbt.”

• ”Bra läge”

• ”Nära Hakata Station.”

• ”Att det var japanskt bad på 11e våningen.”

• Amakusa Tenku No Fune Gästbetyg: 10

”Allt”

• Prince Smart Inn Hakata Gästbetyg: 7

”Fantastisk dusch och sköna sängar. Trevligt hotell men väldigt små rum, helt ok för en natt men att bo längre hade blivit stökigt för två vuxna med varsin stor resväska. Bra med mynttvättmaskin på hotellet.”

• ”Personalen var bra på Engelska. Sköna sängar, bra utsikt. Stor dusch med bra tryck i munstycket. Fanns flera alternativ för frukost på hotellet.”

• ”Otroligt trevlig och behjälplig personal. Vi skulle vandra på berget Aso och personalen hjälpte oss med att beställa taxi och höll oss uppdaterade på vulkan aktiviteten, på fall om vi kunde göra vandringen eller inte. Hotellet var väldigt rent och fräscht. Rummet hade en otrolig utsikt över bergen. Stor mataffär bara på andra sidan vägen, nära tågstationen.”

• ”Allt”

• Hotel Ninestates Hakata Gästbetyg: 10

”Överträffade mina förväntningar! Rummet var fräscht och rent, sängen var stor och väldigt bekväm och badrummet var väldigt rent. Rekommenderar detta hotell starkt och ser fram emot att besöka det igen. Jag bokade superior dubbel säng rummet.”