2. Hotellrecensioner Brasilien
  3. Hotellrecensioner Brasilien
Lagos Region Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• Village du Soleil Gästbetyg: 10

”Sängen var underbart, personal var också trevligt!!”

• Pousada Bella Vida Geriba Gästbetyg: 10

”Vi tycker mycket om Búzios och åker dit ofta. Pousada var mycket bra med väldigt trevliga personalen. Mycket bra frukost.”

• Pousada da Prainha Gästbetyg: 7

”Många utrymmen att hänga på, bra städat jämfört med andra Pousadas, bra med krokar/plats för saker/kläder, lagom stort badrum som var väl städad. Vi uppskattade att dom frågade oss vad vi önskade extra till frukosten som inte dom hade, då sa vi att lite grönsaker till brödet vore toppen, vilket dom dagen efter ordnade.”

• Casa Da Praia Gästbetyg: 10

”God frukost!”

• Aquarius Osteria Gästbetyg: 9

”Vi blev väl mottagna av Sr. Rafael och vi fick rum så fort det var klart. Så vi checkade in någon timme innan check-in tid. Rummet är inte stort, men lagom att bo i det. Det finns gott mer förvaring. Toalett är väldigt litet, men det duger bra. Mycket bra frukost, trevliga och hjälpsamma personalen.”

• ”Rent, fantastiskt personal, underbart nära strandpromenaden & nära stränder!”

• ”Läget var helt okej, men det är en bit att gå från staden och dom finare stränderna. Det är tropisk miljö vilket är fint. Personalen är trevliga!”

• Pousada On Shore Gästbetyg: 10

”Det ligger en bit från stan MEN om ni söker en strand utan folk och fantastisk vatten så är detta platsen. En uber till stan kostade ungefär 2€. Varje morgon va frukosten lite varierad vilket va gott då det nästan alltid är samma så vi blev glada över att det serverades lite olika på morgonen.”

gogbrazil