Se primært indhold
  3. Hotelanmeldelser for Lao Cai
Lao Cai Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

Nyeste anmeldelser

• J'House Point fra anmeldelser: 10

"Flinkt personale og gode omgivelser. Vi fik gratis morgenmad fordi vi var første bookning, sød gestus :)"

• Saparis Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Udsigten og placering. Tæt på vegetar restaurant"

• Thai Binh Sapa Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Jeg er ovenud tilfreds med mit ophold her på hotellet. Her var roligt og behageligt, perfekt da jeg netop søgte et sted, hvor jeg kunne slappe af. Sengene (som var bløde og gode!), badeværelset og værelset i helhed var rent, der manglede ikke noget. Virkelig sødt og nærværende personale, de var meget hjælpsomme. Jeg tabte min telefon en af dagene, og straks stod personalet klar til at hjælpe mig hen til en forretning, hvor jeg kunne få den repareret. 😊 De stod altid klar, når jeg havde brug for hjælp til stort og småt. Tak for det! Beliggenheden var perfekt, centralt i byen, men uden for meget støj fra andre hoteller og hostels."

• Hung Vuong hotel Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed"

• Sapa Paramount Hotel Point fra anmeldelser: 10

"Skøn central beliggenhed og selvom vi ankom kl.4 om morgenen var det muligt at få værelset mod lidt ekstra betaling. Fantastisk udsigt fra værelset over søen og byen. Vi lejede scooter på stedet. Venlig og imødekommende personale."

• Pistachio Hotel Sapa Point fra anmeldelser: 10

"Virkelig et godt sted. God placering og virkelig godt personale, service i høj klasse."

• Charm Hill Sapa Hotel Point fra anmeldelser: 5

"Nyt, stort værelse, rigtig gode senge og dyner. Selve værelset er rigtig fint. Der blev ryddet pænt op under room service."

• Black Ship Sapa Point fra anmeldelser: 10

"Alt her er fantastisk. Værelserne/hytterne, udsigten, maden og især det skønne og venlige personale. Vi var her af 2 omgange imens vi besøgte Vietnam, og kom til at bruge alt vores tid her. Så skønt, og vi kommer selvfølgelig tilbage😌🤩🍄‍🟫🍃🦆🐃🥥☕️ Lov mig i prøver deres coconut-coffee, den bedste jeg fik i Vietnam"

• Sapa Relax Hotel & Spa Point fra anmeldelser: 8

"Vi fik gratis morgenmad trods det ikke var inkluderet i prisen"

• Topas Ecolodge Point fra anmeldelser: 10

"Lækkert hotel, hvor der var tænkt på detaljerne. Lækker morgenmad."