2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Lao Cai
Lao Cai Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chapa Stream House Beoordelingsscore: 7

“De communicatie verliep goed. Er waren wat problemen in de hotel kamer die we boekten,ter compensatie kregen we de cabine aangeboden. Als je hier naar toe gaat, boek de cabine. Deze zijn ruim en netjes. Houd wel rekening met insecten. De cabines liggen aan het water. De omgeving is rustig en mooi. Ook werd er een taxi geregeld voor de rit naar de stad op de dag van vertrek.”

• Central Sapa Charm Hotel Beoordelingsscore: 9

“Een erg ruime en nette hotelkamer met een zitje en een ruime badkamer.. Wij hadden een kamer met bergzicht (stonden wel een paar andere hotels voor :-)). Er was een groot raam waardoor de kamer erg licht was. Mooi in het centrum van Sapa. Wij zaten op een hogere verdieping en hebben geen last gehad van straat geluiden. Contact met de host verliep snel en prettig. We konden vervroegd inchecken en extra handdoeken waren geen probleem. Wij zijn hier maar 1 nacht geweest, maar raden het ook aan voor meerdere nachten.”

• Bamboo Sapa Hotel Beoordelingsscore: 10

“De staff was echt super behulpzaam en vriendelijk! Vooral Hoàng Phúc heeft er zeker voor gezorgd dat wij goed verzorgd werden. De dames van de receptie natuurlijk ook. Het uitzicht over de bergen is prachtig en de spa is heerlijk schoon. 10/10”

• Sapa Bamboo Eco Beoordelingsscore: 8

“Wij hadden met z'n tweeën een kamer met twee tweepersoonsbedden. Het is een leuke en ruime kamer voor twee personen. De kamer is praktisch ingericht met voldoende opberg mogelijkheden voor bagage. Voor 4 personen vinden wij hem aan de krappe kant. Er is binnen een zitje voor maar twee personen en niet voor 4. De 4 persoonskamer heeft een mooie douche met stapstenen en grind en is afgescheiden van de rest van de badkamer door een glazen wand. De tweepersoonskamer heeft geen aparte douche. Hierbij is de douche gekoppeld aan de wasbak. De locatie tussen de rijstvelden is prachtig en het hele complex is erg leuk aangelegd en ingericht. Wij vonden de afstand tot Sapa centrum toch wel aan de verre kant. Als je geen eigen vervoer hebt moet je rekening houden met 250.000 VND voor een enkele reis met de taxi. Als je geluk hebt is er een Grab taxi in de buurt en kun je voor minder naar Sapa. De gastvrouw is heel vriendelijk en reageerde snel op onze berichtjes. Het keuze ontbijt dat geserveerd wordt op het terras was erg smaakvol.”

• LysaHouse Beoordelingsscore: 8

“Geweldige stay gehad bij Lysa en haar familie. Overdag een mooie trekkingtocht gedaan door de bergen en de locale dorpjes. Lysa kan supergoed engels en weet heel veel te vertellen. Ik heb me deze dagen heel fijn gevoeld en raad het iedereen aan om zo een prachtige inkijk te krijgen van de locale bevolking 🩵”

• Cat Cat Galerie d’Art Beoordelingsscore: 7

“Heerlijke douche en een zeer ruime kamer! We kregen een gratis upgrade naar de 9de verdieping met extra uitzicht. Locatie was ook top! Veel restaurantjes in de buurt. Personeel was super vriendelijk!”

• MT House Sa Pa Beoordelingsscore: 7

“Ligging, heel proper”

• Son Ha Hotel SAPA Beoordelingsscore: 8

“Vriendelijk, value for money”

• Sapa Relax Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Sapa is echt geweldig, het hotel was ook goed. Aardige mensen, prima kamer.”

• Central Sapa Serenity Homestay Beoordelingsscore: 9

“Ruim en netjes.”