2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Lao Cai
Lao Cai Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Khách sạn Ngọc Hà Beoordelingsscore: 9

“Prima hotel voor doorreis naar China. Grote kamer, comfortabel bed, goede airco, mooi balkon. Ligt dichtbij de grens. Daarnaast vonden wij Lao Cai eigenlijk ook erg leuk, omdat het er niet erg toeristisch is.”

• Sapa Alley Homestay Beoordelingsscore: 10

“Dit was geweldig! Prijs kwaliteit fantastisch. Super de trekking die we hebben geboekt via de homestay.”

• Cloud Boutique Hotel Sapa Beoordelingsscore: 1

“Helemaal niets. Eigenlijk was alles vies en het ruikt niet fris”

• Eden Boutique Hotel & Spa Beoordelingsscore: 8

“Het vriendelijke personeel”

• Lustig Hostel Beoordelingsscore: 9

“Iedereen was aardig, we mochten al meedoen met het ontbijt voordat we hadden ingecheckt. Super mooie kamer. Stil in de nacht. Zelfs een balkon met schuifdeuren. Heeeel erg lekker eten”

• Sapa Capsule Hotel Beoordelingsscore: 1

“Het uitzicht”

• Sapa View Spring Garden Hotel Beoordelingsscore: 7

“Vriendelijke personeel”

• Sapa Eco Bungalows & Spa Beoordelingsscore: 10

“Het personeel was echt super vriendelijk! Het eten was ook heel goed en om naar het centrum te komen hebben ze zelf een taxichauffeur, aangezien de Grab niet vanaf de bungalows rijdt. Wel naar de bungalows toe. Overal, echt super leuk gehad daar!!!”

• KK Sapa Hotel Beoordelingsscore: 9

“Wij kozen voor een kamer met uitzicht op de bergen en hebben er geen seconde spijt van gehad. De kamer was schoon en groot. De badkamer had een douche én bad, wat we erg konden waarderen. Het was de ideale plek voor ons om even te relaxen tijdens onze reis. Ook het ontbijt was goed en er was veel keuze. Ik heb een ei- en melkallergie en er werd mij goed uitgelegd wat ik wel en niet kon eten.”

• Sapa Elite Hotel Beoordelingsscore: 7

“Het is een gezellig hotel bovenop een berg (maar wel middenin Sapa centrum), dus wanneer je een goede kamer hebt (bovenin) heb je een mooi uitzicht. Wij kregen (met z'n 2en) een upgrade naar een grote 3persoons kamer en het personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt is a la carte en wordt vers voor je bereid. De regendouche is heerlijk en elke dag krijg je gratis water op de kamer. Ook kan je zeer voordelig via het hotel een scooter huren.”