2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Lao Cai
Lao Cai Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• MAMA LILI'S HOMESTAY Beoordelingsscore: 10

“Het gezin is ontzettend lief en zorgt heel goed voor je. Mama Lili, haar zoon en haar schoondochter willen ervoor zorgen dat je zo comfortabel mogelijk bent, wat heel erg fijn is.”

• VALLEY VIEW COFFEE & STAY Beoordelingsscore: 10

“We hadden een kamer met uitzicht op het dal, magnificent, ongelofelijk zo mooi, de eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is ook nog heel goed met fruit, omelet met brood en thee of koffie.”

• Love House Homestay SAPA Beoordelingsscore: 6

“De accommodatie had veel potentie, op een zeer centrale plek in Sapa, met uitzicht over de stad en met prachtige kamers. Er was een dame die goed engels sprak en die deed erg haar best voor ons. Wifi werkte ook goed.”

• Sapa Eco Homestay Beoordelingsscore: 9

“Ligging ,ontbijt,personeel”

• Sapa's Soul Beoordelingsscore: 7

“Het uitzicht was fantastisch en de gastvrouw geweldig”

• Moc Home Sapa Beoordelingsscore: 10

“Het is een prachtige homestay. Ontzettend lief personeel en heerlijk ontbijt. Het voelt echt als thuiskomen. Helaas kon ik maar 1 nachtje blijven, kwam ik laat aan en moest ik vroeg weg voor een trekking. Wakker worden met de rijstvelden om je heen is wel echt fantastisch. Mocht ik ooit weer naar Vietnam komen, staat dit bovenaan mijn lijst!”

• H'mong Eco House Beoordelingsscore: 10

“De locatie was prachtig, tussen de rijstvelden! En wat hadden we een gezellige avond tijdens het eten met het gezin. We speelden op de fluit en op de gitaar!🎶 De trekking die we deden was geweldig! De beste plek in Vietnam, bedankt!”

• Mega View Homestay Beoordelingsscore: 7

“De ondersteuning van het personeel.”

• Sapa Heaven House Beoordelingsscore: 8

“Het ontbijt is goed met keuze tussen pancake of brood met ei en er ligt vers fruit dat je kunt pakken. Ligging is dicht bij leuke straatjes in het centrum, maar in een zijstraat dus wel rustig in de nachten. Bed was zacht en sliep goed. Eerste nacht hadden wij een kamer met raam aan de gang kant, andere nachten een raam aan stad kant (maar voor uitzicht vanaf de kamer hoefden wij het niet te doen). Service is heel goed en ze denken dagelijks met je mee. Scooter huren us geen probleem en voor transfers geldt hetzelfde.”

• ChienDe Homestay Beoordelingsscore: 10

“• De familie was zo gastvrij! We konden gemakkelijk met vragen bij hen terecht. • De locatie had een prachtig uitzicht op de bergen. Het lag net iets buiten SAPA maar wij vonden dat juist heel fijn. Het was veel rustiger. Het was goed te doen om naar SAPA te lopen en de route was sowieso erg mooi! • De bungalow had alles wat je nodig hebt! • Het eten was erg lekker :)! • De familie had voor ons een gids geregeld om een trekking te doen door de Muong Hao Vallei. Dit is echt een aanrader!”