3. Beoordelingen B&B en herberg: Lazio
Lazio Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• RomAntic Dreams Sistina Guest House Beoordelingsscore: 10

“Perfecte locatie, vriendelijke host, schoon en netjes”

• Casa particular underground Beoordelingsscore: 9

“De mensen waren heel vriendelijk en behulpzaam! De locatie bevindt zich in een leuke levendige wijk rondom een universiteit. De straat kan wel wat lawaaierig zijn, wij hadden hier amper last van. Er zijn ook handige bus en metro haltes in de buurt.”

• Roma Five Suites Beoordelingsscore: 9

“Mooie ruime kamer en badkamer Prima ligging, alles te voet te doen Ontbijt was goed, kon zelf nog dingen vragen als iets miste. Personeel was aardig en snel contact mee mocht het nodg zijn”

• Monti Garden Beoordelingsscore: 1

“Op 5 minuten lopen van de metro (Cavour) waardoor alle bezienswaardigheden makkelijk te bereiken waren. Kerk Santa Maria Maggiore is eigenlijk om de hoek.”

• Ritmo Blues B&B Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Trevi Steps Beoordelingsscore: 10

“De locatie.”

• B&B Isolatiberina Beoordelingsscore: 7

“Locatie”

• Mama House Roma Beoordelingsscore: 7

“Accommodatie ligt op een fijne plek in een leuke buurt!”

• La dimora di Caboto B&B Beoordelingsscore: 10

“Oorspronkelijk boekte we slechts 1 nacht. We hadden geluk dat we onze kamer nog 1x konden bijboeken. Het was zo leuk dat we wilde blijven. Nadien nog 1 nacht extra geboekt en kregen we een andere kamer. Alles super netjes en proper, enorm vriendelijke mensen die je het zo comfortabel mogelijk willen maken en een heerlijk uitgebreid ontbijt elke ochtend.”

• Zen B&B Beoordelingsscore: 9

“Mooie moderne schone kamer op loopafstand van het strand voor een goede prijs.”