3. Beoordelingen vakantiewoningen: Lazio
Lazio Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• numa I Portico Beoordelingsscore: 8

“Het balkon. Wij zaten op de 5e etage met balkon en zitje erop.”

• Vatican house 98 Beoordelingsscore: 9

“Het is een ruim, comfortabel appartement op een goede locatie. Erg dicht bij metro Ottoviano en op loopafstand van het Vaticaan. Met de metro sta je in 15 minuten op Termini. De eigenaar is erg behulpzaam en aardig en werkt beneden in een winkel wat erg handig is als je iets wilt vragen.”

• Urbanflat Repubblica Square Beoordelingsscore: 8

“Gesitueerd in het centrum, alle ruimten voorzien van airco, 2 badkamers, goede geluidsisolatie van de ruimten en van buiten”

• AMA ZAMA Beoordelingsscore: 9

“Het was dicht bij de bus stop. Rustige locatie. Er was een treinspoor naast, maar daar hoorde je niks van.”

• Il Borgo Ariccia Resort Beoordelingsscore: 4

“Vreselijkste kamer die we in Italië geboekt hebben.Eigenlijk niks!”

• “Het is een sfeervol, comfortabel appartement midden in het mooie oude gedeelte van Tivoli. Het is 10/15 minuten lopen naar het treinstation en op loopafstand van Villa d’Este en Villa Gregoriana. Villa Adriana is een paar kilometer verderop (kun je met de bus naartoe). Alle bezienswaardigheden zijn de moeite waard. Er is veel aanwezig in het appartement. Eindelijk een goede föhn en spiegel. Heerlijke douche, fijn bed, mooi dakterras.”

• Sweety Rome House Beoordelingsscore: 8

“De ontvangst, grote ruimte, locatie”

• Original House in Trastevere Beoordelingsscore: 9

“Perfecte ligging , vlakbij tramhalte nr het centrum en dichtbij de levendige Trastevere wijk. Alle comfort aanwezig en heel rustig . Luciano onze joviale gastheer hielp ons met allerlei tips.”

• San Pietro house Beoordelingsscore: 9

“De locatie was fantastisch. En het appartement was compleet, je had alles wat je nodig had en zelfs meer :)”

• Domus Villa Scipioni Beoordelingsscore: 9

“Het appartement was zeer ruim. Iedereen had eigen ruimte. Alles was voorzien. Het appartement had een fijne,frisse geur. Gezellig binnen en buitenkant. De host was zeer vlot beschikbaar voor hulp war ze kon.”