3. Hotelbeoordelingen: Lefkada
Lefkada Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Ionion Star Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was goed. Onze kamer had een prachtig uitzicht op zee en de verbindingsweg naar het vasteland.”

• Red Tower Hotel Beoordelingsscore: 9

“Prachtige ligging met geweldig uitzicht op zee. Mooie kamers met veel comfort. Wij hadden een kamer met een eige jacuzzi buiten”

• Florena Hotel Beoordelingsscore: 10

“Lekker rustig hotel. Heel schoon en netjes. Heel vriendelijk personeel. Een super uitgebreid ontbijtbuffet. Fijn dat er een koelkastje op de kamer was. Elke dag schone badhanddoeken. Twee keer tijdens ons verblijf van 6 dagen een schaal fruit op de kamer gekregen Goede schaduwrijke parkeergelegenheid achter het hotel. Loopafstand van een fijn kiezelstrandje.”

• Allure Wellness Retreat Beoordelingsscore: 8

“Plaats, gebouw en kamers”

• Kastro Maistro Beoordelingsscore: 10

“Fraaie, rustige ligging. Paar km buiten drukke centrum. Prachtige accommodatie!”

• Athineon Beoordelingsscore: 9

“Lokatie was op zich prima. Rustig gelegen. Het complex ziet er keurig uit, en is goed schoon. Met een paar minuten sta midden in het gezellige dorp.”

• Porto Galini Seaside Resort & Spa Beoordelingsscore: 8

“Mooie ruime accommodatie, ca 10min van het stadje gelegen. Zwembadden erg fijn en de prive strand was ook perfect. Ontbijt was uitstekend heel veel keuze.”

• The Secret Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9

“Het vriendelijke en behulpzame personeel. De extreem goede ligging midden in het centrum met privé parkeerplaatsje erachter. Mooie ruime kamers ook.”

• SECRET HILL Beoordelingsscore: 8

“Het prachtige uitzicht!”

• Hotel Scorpios Beoordelingsscore: 8

“Het meest vriendelijke en behulpzame personeel Het fantastische terras en uitzicht”