Lleida Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Segle XX Beoordelingsscore: 8

“Centrale ligging in Tremp. Ruime kamer en top douche. Bedden liggen prima. Airco ook aanwezig. Ontbijt is voldoende”

• Hotel Villaro Del Bosc Beoordelingsscore: 10

“Locatie helemaal top”

• Hotel Restaurant Cal Petit Beoordelingsscore: 9

“Kamers zijn ruim met afzonderlijke airco, geluiddichte ramen, badkamer en balkon. Het hotel heeft een restaurant die op specifieke tijden open is. Het hotel heeft een zwembad waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Zéér vriendelijk personeel. De motoren mochten kosteloos in de privé garage gestald worden. Mooie locatie en mooi hotel. Wij raden dit hotel zeker aan. Een volgende keer in de Pyreneeën gaan we zeker hier overnachten.”

• Hotel Flor De Neu Beoordelingsscore: 9

“Alles was schoon en de vrouw van het hostel was erg vriendelijk. Ontbijt was uitgebreid en goed.”

• Hotel Victor Beoordelingsscore: 9

“Victor en Sonja doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Hun Engels was goed genoeg om duidelijk te communiceren (wij spreken helaas geen Spaans).”

• NH Lleida Pirineos Beoordelingsscore: 8

“Lekker centraal gelegen, prima kamers”

• Hotel Restaurant Les Brases Beoordelingsscore: 7

“Prima kamer met goede bedden en prima badkamer. Goed hotelgedeelte t.o.v. het restaurantgedeelte.”

• Hotel Saurat Beoordelingsscore: 10

“Leuke ontvangst, adequate informatie, schoon etc, etc.”

• Nastasi Hotel & Spa Beoordelingsscore: 7

“Parking bij het hotel - ontbijt was ok. - bed ok - badkamer ok.”

• L'Hotelet d'Estamariu Beoordelingsscore: 10

“Unieke ligging, gastvrijheid, rust , comfort en heerlijk eten wat in overleg op ons tijdstip gekookt werd”