2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner Ligurien
Ligurien Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Riviera Sanremo Gästbetyg: 7

”Nära centrum. Bra ac”

• ”Utsikten är fantastisk, trevliga och fräscha stugor. Bra poolområde. Kylskåp.”

• Hotel Nuovo Nord Gästbetyg: 1

”Kackerlackor på rummet, ac fungerade inte - inte heller duschen eller tv:.”

• Ostello Tramonti Gästbetyg: 8

”ok”

• Suite Hotel Nettuno Gästbetyg: 10

”Perfekt läge vid stranden och många bra restauranger i närheten”

• Hotel Gianni Franzi Gästbetyg: 7

”Maten och drycken. Många restauranger att välja på.”

• Hotel Vesuvio Gästbetyg: 10

”Läget, den trevliga personalen, frukosten, allt!! Väldigt hjälpsamma. Bra glutenfri frukost.”

• Ristorante Hotel Mira Gästbetyg: 9

”Fräscht, bra läge, fina rum, bra frukost, trevlig personal.”

• Hotel Villa Belvedere Gästbetyg: 10

”Vi gillade allt. Ett fantastiskt mysigt och hemtrevligt litet hotell. Lungt och skönt. Passade oss bra efter vandringar och dagar i Cinque terre. Fint att sitta i trädgården i lite olika soffor på kvällen med ett glas vin och njuta av utsikten. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Fantastisk frukost.Lågt högt och fint så lite trappor men det funkade bra. Boendet hade en restaurang som vi åt en kväll på det mycket gott.Lätt att åka tåg mellan.En kort promenad till tågstationen. Man kan även gå genom tunneln in till Levanto där tågen går lite oftare.Hämtade oss på stationen och körde oss dit. Inga problem.”

• ”Läget mitt i centrala staden är fantastiskt och praktiskt. Dessutom med bilparkering. Rummen är nyrenoverade. Ny hiss. Trevlig och hjälpsam reception. Frukosten italienskt undermålig.”