2. Hotellrecensioner ITA
  3. Hotellrecensioner ITA
Livigno Ski Area Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Galli's - Centro Gästbetyg: 8

”Mycket bra frukost på Hotell Galli. Hotellet låg nära en knapplift som man kunde åka upp med och sedan transportskida sig bort till äggliften. Trevlig by med mycket shopping och många restauranger Kan också rekommendera Extreme sports som har stort urval av pjäxor och är bra på individuell anpassning.”

• Garni Oasi Gästbetyg: 9

”Läget, personal, bra frukost, rent och fräscht”

• Hotel Alegra Gästbetyg: 8

”Boendet var ett mindre hotell med städade rum Väldigt service medveten och trevlig personal Läget var kanon”

• Hotel Piccolo Mondo Gästbetyg: 9

”Jätte trevlig och hjälpsam personal, bra läge - endast 5min till skidliften. Enkel men god frukost.”

• Hotel Galli Gästbetyg: 10

”Vi reser jättemycket genom Europa men att komma till Hotel Galli det känns som att komma hem till en familj som ta hand om dig så fort som du passerar dörren. Det tyckte också Atos, var hund, som har fått ett litet present och godis. Vi har fått jättefint rum med utsikt över Alperna, vi åt varje dag en superb frukost, vi hittade små gåvor varje dag som personalen har lämnat åt oss och mycket rena rum. Vi har varit i Livigno förra året och bodde på samma Hotel och vi bara längtar efter att åka dit igen.”

• Camana Veglia Gästbetyg: 9

”Det passade oss väldigt bra med närhet till skiduthyrning, lift och backar. Bra parkering”

• Vetta Alpine Relax Gästbetyg: 10

”Välstädat, mycket bra service, familjärt”

• Alexander Charme Hotel Gästbetyg: 6

”Läget fantastiskt med nära till lift. Trevlig personal och helt rätt koncept med halvpension när hotellet ligger lite utanför centrum. God och varierad frukost.”

• Hotel Concordia Gästbetyg: 9

”Jättebra modernt hotell som har allt och ligger centralt i Livigno. Mycket trevlig personal. Fint rum och enkelt att parkera. Maten utmärkt!”

• Hotel Posta Gästbetyg: 10

”Frukosten var fantastisk och personalen var bra. Hotellet ligger mitt i centrum, det är nära till andra restauranger och det finns även mycket butiker. Från hotellet kan man åka direkt ut i liftsystemet, vilket är enkelt.”