Loire-Atlantique Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Goed bed, parkeergelegenheid tegenover hotel. Zeer uitgebreid en goed ontbijt, echt top! Kleine kamer maar schoon en netjes. Keurige ontvangst door behulpzaam personeel. Overigens zeeeer goed Indiaas restaurant direct naast het hotel. Aanrader!”

• “De uitbaatster Océane was overal en altijd aanwezig. Zeldzaam zo een mensen. Top”

• Hotel Des Dunes Beoordelingsscore: 8

“Zeer net hotel en dito kamer. Goed bed, ruime badkamer en lekker ontbijt.”

• SOZO Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het hotel is prachtig en bevindt zich op een uitstekende locatie. De medewerkers zijn ontzettend vriendelijk.”

• Westotel Pornic Côte de Jade Beoordelingsscore: 8

“Op loopafstand van het dorpje Pornic”

• Hôtel Renova Beoordelingsscore: 6

“Men heeft mij goed geholpen om mijn fiets op een veilige plaats te kunnen bewaren, hoewel dat normaal gezien niet voorzien is in dit hotel.”

• “Locatie”

• “De ligging. We konden Nantes bezoeken maar ook de abdij in St Philbert vlakbij. Rustige locatie tussen wijngaarden met mooi uitzicht.”

• Best Western Hotel Graslin Beoordelingsscore: 9

“Goed bed, alles heel schoon en kamer dagelijks schoongemaakt. Ondanks ligging heel stil”

• Okko Hotels Nantes Château Beoordelingsscore: 9

“De ligging midden in het oude centrum tegenover het chateau is geweldig. Het hotel heeft een parkeergarage wat ook zeer handig is. We waren er voor check inn en konden onze koffers stallen. Daarna werden we door een zeer enthousiaste jongedame geholpen bij het inchecken. Kooide, thee en sapjes zijn beneden te pakken. Kamer is klein maar licht en slim ingedeeld.”