2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av hotell i Lombardia
Lombardia Ekte hotellanmeldelser skrevet av ekte gjester

• «Stort flott rom med fin utsikt. God frokost og spesielt vennlig han i frokosten.»

• «Helt ok hotell. Svarte til våre forventninger om et godt flyplasshotell.»

• Le Funi Hotel Omtalescore: 10

«Lite og koselig hotell, med fine folk!. Beliggenheten var helt utmerket rett utenfor porten til gamlebyen. Frokosten var helt fantastisk. Fersk nypresset juice hver dag, egg i flere varianter, lokale skinker og oster. Et personale som nesten ikke kunne gjøre nok for deg. Fantastisk oppvartning. Og ikke minst så var frokostlokalet helt spesielt flott og intimt. Sengen på rommet (junior suite) var helt suveren. Veldig behagelig. Renhold på rommet var også helt upåklagelig hver eneste morgen.»

• Palazzo Santo Spirito Omtalescore: 9

«Beliggenheten hage»

• Ostello Alpino Omtalescore: 7

«Veldig hyggelig personalet. God frokost. Bra beliggenhet og fin uteområde»

• «Ingen ting.»

• Bellavista Boutique Hotel Omtalescore: 8

«Et veldig sjarmerende, gammelt hotell, med sjel. Beliggenheten fabelaktig ved toppstasjonen av funicolaren med utsikt over Como by. God frokost servert ved bordet. Egen restaurant med velsmakende meny og et svært godt utvalg av vin. Veldig hyggelige og hjelpsomme ansatte!»

• Locanda Alberti Omtalescore: 10

«Alt!!! Vi fikk bedre rom enn vi hadde bestilt. Fantastisk beliggenhet, kjempe god service, høyt standard 👌👌👌»

• Hotel GF Omtalescore: 8

«Hyggelig og hjelpsomt personale! Rommet var veldig rent og koselig, ble vasket hver dag.»

• Hotel Sole - Limone Omtalescore: 9

«Leiligheten var nær gode restauranter og nær trikk som fører til sentrum. Verten var veldig hjelpsom.»