2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
Lowcountry Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aqua Beach Inn Beoordelingsscore: 6

“Op zich prima lokatie slleen myrtle beach is niet leuk. Lelijke plek op zee zelf na”

• Tides Folly Beach Beoordelingsscore: 8

“Locatie is fantastisch. Kamer was ge-update, gebouw is wat verouderd. Goede bedden en nieuwe badkamer. Het personeel is zeer service gericht.”

• Best Western Patriots Point Beoordelingsscore: 2

“Het personeel was erg aardig”

• “De locatie en de ruime kamer en de goede prijs”

• Best Western Charleston Inn Beoordelingsscore: 7

“Prima ontbijt Met auto was charleston en folly beach redelijk dichtbij”

• “Prijs kwaliteit, uitgebreid ontbijt, luxe kamers”

• Palmera Inn and Suites Beoordelingsscore: 8

“De locatie was fantastisch! Midden in de natuur op het prachtige Hilton Head island.”

• Shem Creek Inn Beoordelingsscore: 9

“De locatie is fantastisch! Aan de overkant heerlijk gegeten en de dolfijnen voorbij zien zwemmen. Prachtig natuurgebied! Wij sliepen aan de achterkant wat we prima vonden, aan de voorkant heb je uiteraard iets meer last van de levendige locatie , aan de achterkant niets gehoord! Prima bedden, nette schone kamer . Ontbijt is een grab&go ding, voorverpakte zoetigheden , ontbijt repen maar wij hebben ons prima gered met yoghurt, fruit en muesli. Personeel mag wat geïnteresseerder zijn. Leuk is het welkomstdrankje naar keuze! Zou absoluut weer boeken!”

• Omni Hilton Head Oceanfront Resort Beoordelingsscore: 8

“Het zwembad en de service aan het zwembad waren top! Een deel van de zwembaden was verwarmd en die waren ook echt een fijne temperatuur. De kamer was ruim en gerenoveerd.”

• Coral Beach Resort Beoordelingsscore: 8

“Goede service”