Madonna di Campiglio Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Villa Madonna Beoordelingsscore: 10

“Familiaal hotel. Goede ligging in het centrum van Madonna en op een paar min stappen van de skilift 5-laghi en piste n°55 Ruime kamer, goede bedden, dagelijkse schoonmaak vd kamer/badkamer Privé parking. Zeer vriendelijk personeel, altijd beschikbaar, in het bijzonder Antonio die voor alles zorgt bij het ontbijt”

• Albergo Garnì Maso Mistrin Beoordelingsscore: 9

“Het ontbijt was voortreffelijk. Wij zijn het erover eens dat dit het beste ontbijt ooit was. Het was ontzettend uitgebreid, vers en van hoge kwaliteit. Onze kamer en de badkamer waren erg schoon, fijn! Heerlijk verblijf en een mooie ligging. Deze familie verstaat hun vak!”

• Hotel Betulla Beoordelingsscore: 10

“Heerlijk hotel. Fijn stadje. Leuke mensen. Ik heb elke dag heerlijk gewandeld in de bergen (goeie tips van de receptie) en dan is het een fijne plek om uit te rusten. Heel goed bed. Zeer ruime kamer. De prijs kwaliteit verhouding zie ik zelden zo goed.”

• Cristal Palace Hotel Beoordelingsscore: 10

“Mooi hotel voor uitstapjes in het gebied rondom Madonna di Campiglio. Prima restaurant en leuke bar. Makkelijk parkeren in parkeergarage.”

• Hotel Casa del Campo Beoordelingsscore: 10

“Alles top!”

• Hotel Dahu Beoordelingsscore: 10

“Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis upgrade kamer naar junior suite.”

• Hotel Chalet Del Brenta Beoordelingsscore: 9

“Schitterend hotel, zeer mooie kamers, uitgebreid ontbijt en een uitstekend werkende shuttledienst.”

• Pimont Alpine Chalet Beoordelingsscore: 10

“Een echte aanrader voor wie houdt van rust, natuur en lekker eten!”

• Hotel Ristorante Genzianella Beoordelingsscore: 7

“Het is een zeer eenvoudig hotel met een heel goed restaurant. De prijs van de kamers is laag maar in verhouding”

• Hotel Garni dello Sportivo Beoordelingsscore: 10

“Zeer vriendelijke attente hartelijke eigenaren, dichtbij skilift, mooie bergruimte voor ski’s in het hotel, mooie kamer, eigen parkeerterrein, dichtbij restaurants en winkels.”