2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Macedonia
Macedonia Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• Nikogroup By the Sea 2 Point fra anmeldelser: 6

"Udsigten og beliggenheden samt haven var fantastisk. Her kunne man sidde hele dagen bare og nyde det! Ønske du by liv. Spisesteder lå det hele omkring dig!"

• VagAthan - Lux Holidays Point fra anmeldelser: 10

"Hotellet var helt perfekt, ligesom på billederne. Det er en familie ejet hotel og alle var meget venlige og imødekommende. Værelserne var meget renlige og vi fik rengøring hver dag. Morgenmaden var varierende og rigtig dejlig og alt var helt perfekt. Jeg vil anbefale hotellet til danske gæster fordi man får virkelig meget for pengene. Fantastisk oplevelse at opleve Halkidiki efter 35 år. Alt var på niveau med andre europæiske hoteller. Jeg giver Vag Athan 5 stjerner."

• DIOLKOS APARTEMENT Point fra anmeldelser: 10

"Udsigten"

• St Paul House Point fra anmeldelser: 10

"God lejlighed , og rans og tæt på byen og god sted"

• KOI Apartment Toumba SKG Point fra anmeldelser: 10

"Særdeles veludstyret lejlighed: Det er en god begyndelse på et ophold, at man ikke først skal skaffe køkkenrulle, olivenolie, salt, sukker, shampoo osv. Roligt og hyggeligt beliggende i lokalområdet Kato Toumba. Udmærkede busforbindelser til city. Kæmpe frugt- og grøntsagsmarked lige uden for ejendommen hver mandag."

• Lausanne, Nilie Hospitality MGMT Point fra anmeldelser: 6

"Dejlig beliggenhed, i et hyggeligt kvarter, med masser af cafeer, bare, restauranter osv."

• Thirtynine Urban Stay Point fra anmeldelser: 8

"Godt veludstyret værelse. Værelset beliggende på bagsiden af bygningen gjorde at der var helt stille."

• Pietra di Luna 2 Point fra anmeldelser: 10

"Lejligheden var pæn og ren! Der var alt hvad vi skulle bruge og mere til. Der var trygt og behagligt! Værten var topklasse og kom med hjemmebag!"

• #Aura F24 apartments by halu! Point fra anmeldelser: 2

"Egen kost-eget valg. Beliggenhed var som bestilt og super efter mine ønsker."

• Standard Apartment by Prima Lodging Point fra anmeldelser: 7

"Godt sted til et kort ophold. God beliggenhed i forhold til lufthavnen. Hyggeligt lokalområde."