3. Beoordelingen vakantiewoningen: Macedonië
Macedonië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Kappa Resort Beoordelingsscore: 10

“Er waren verschillende zaken die we fantastisch vonden. Eerst en vooral de gastvrijheid van de bediening. Daarnaast ook de locatie en het prive strand, maar ook onze kamer en het geweldige uitzicht.”

• Mythic Valley Beoordelingsscore: 9

“Zeer eenvoudig, personeel was aanwezig.”

• InLofts Beoordelingsscore: 10

“Prachtige locatie in het centrum van Afytos. Vlak bij de winkels, horecazaken en meer. Heel propere, aangename kamer met een mooi badkamer. Je kan de wagen parkeren op nog geen 200 meter van het appartement, wat zeer handig is. In het centrum is geen plaats om je wagen kwijt te raken. De dame die ons in de kamer liet staat ook in voor het onderhoud. Lieve dame die steeds goedlachs is, waarmee je in het Engels steeds een babbel kunt maken of vragen aan stellen. Afytos is de mooiste uitvalbasis voor de rest van Kassandra te ontdekken.”

• Milies Apartments Beoordelingsscore: 10

“Het warme ontvangst van de gastvrouw Calliope en gastheer, de kamer, het balkon, de rust, goede parkeerplek voor mijn motor, het ontbijt is fantastisch”

• Palataki Beoordelingsscore: 9

“Royaal huis, van alle gemakken voorzien, 2 badkamers, 3 toiletten, royaal terras, aanrader! Rustige omgeving, genoeg leuke strandjes en restaurantjes in de buurt. Geen massa toerisme maar gezellig sfeertje.”

• Litochoro Appartment in Estate A2 Beoordelingsscore: 10

“Alles is nieuw, schoon en een fijn bed.”

• Evelyn Studios Beoordelingsscore: 10

“Ruime slaapkamer, keuken goed en een regendouche die perfecte druk op de kraan heeft.”

• Malathro Olympus Guest House Beoordelingsscore: 10

“Wat een ruimte! Prachtig appartement van alle gemakken voorzien. Heerlijk ruime badkamer, grote slaapkamer met fijn bed. Fijne balkons. Inrichting heel modern van deze tijd. Ontbijt was superieur!”

• “Fijne locatie, makkelijk in- uitchecken.”

• Sani Verde Beoordelingsscore: 10

“Het personeel is uitzonderlijk vriendelijk, zowel Olga, als aan de bar en ook de poetsploeg, tuinmannen,… elke dag zag de kamer er weer fantastisch uit. Iedereen begroet je met een oprechte glimlach en bij vragen wordt je meteen geholpen. De kamer zijn correct, netjes, nieuw en ruim genoeg (junior suite voor koppel). De omgeving is heel rustig, echt een oase midden in het groen. Zwembad is heel aangenaam, groot genoeg. Alles is gewoon top !!”