3. Beoordelingen vakantiewoningen: Macedonië
Macedonië Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Assa Inn Beoordelingsscore: 10

“Wat een geweldige locatie! We kwamen te vroeg aan, wat helemaal geen probleem was. Het appartement was geweldig ruim met 3 terrassen en een fenomenaal uitzicht. We werden direct verwend met een lunch met verse vis en salade. Het ontbijt is niet te beschrijven. Nog nooit zo’n uitgebreid ontbijt gehad met vers bereide producten. En dat alles aan het zwembad met een prachtig uitzicht. Top locatie met top uitbaters! Prijs kwaliteit verhouding is uniek!”

• “De locatie was top. Echt een klein stukje paradijs. De eigenaar een vriendelijke man die alles op en top verzorgd en netjes houd. De kamer was schoon en de cleaning service (handdoeken en dergelijk) perfect. Een fijn uitzicht op de zee. T Een toplocatie om te verblijven. Super relaxed.”

• Maria's home Beoordelingsscore: 10

“Maria en haar moeder waren heel vriendelijk en relaxt. Het was geen probleem om later dan gepland aan te komen en de volgende dag mochten we tot in de middag blijven. Het appartement ligt op een half uurtje van de luchthaven van Thessaloniki, dus praktisch bij late aankomst of vroeg vertrek.”

• Cavo Blue Coastal Living Beoordelingsscore: 8

“De locatie, pad aflopen en je bent op het strand. Ruim balkon.”

• Guesthouse Papanikolaou Beoordelingsscore: 9

“Mooie grote kamer.”

• Nasa's Suites Beoordelingsscore: 8

“De Ligging van het huis is echt prachtig. Met twee balkons biedt het uitzicht op de zee in beide richtingen. Verder het mooie strandje vlakbij. En natuurlijk onze zeer hartelijke en attente gastvrouw.”

• Apartment near Olympus mountain Beoordelingsscore: 10

“Alles”

• Houseloft CityView Hagia Sophia Beoordelingsscore: 8

“Lokatie, ruime kamers”

• “De locatie was top!”

• Xenia Palace luxury apartments Beoordelingsscore: 9

“Fijne kamer met een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed, goede badkamer. Uitgebreid ontbijt werd op een afgesproken tijd aan de deur gebracht”