2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner ESP
Málagaprovinsen Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Mariposa Hotel Malaga Gästbetyg: 4

”Bra frukost, bra läge, fin takbar.”

• ”Inte mycket . Inget fel på själva rummet , standardrum, rent o snyggt o personalen var trevlig .”

• Apartamento De la Croix Gästbetyg: 10

”Det var bekvämt och hade wifi.”

• Soho Boutique Las Vegas Gästbetyg: 8

”Frukosten var väldigt bra! Tillräckligt att välja på och generöst med tiden.”

• ICON Malabar Gästbetyg: 7

”Hotellet var fint och i ett spännande område med bra läge. Dock tycker vi att priset var i högsta laget, och att frukostbuffén var alldeles för dyr i relation till kvalitén. Vi fick hjälp att låna cyklar gratis vilket var toppen.”

• Alavera de los Baños Gästbetyg: 10

”Fantastiskt vackert hotell med böljande kullar och hästar som utsikt. Gemytligt och familjärt, trevlig frukost som serverades vid bordet. Grönskande trädgård med några stolar o bord, liten pool med några solsängar. Nära till gamla och nya staden med restauranger och de magiska broarna. Fina balkonger med möbler. Charmiga rum o badrum, sjävservering i receptionen när den är obemannad och egen nyckel till ytterdörren då Romantiskt hotell för par”

• Continental Space Gästbetyg: 5

”området mitt i smeten! Kanon!”

• ”Lugnt, bra frukost”

• Arcos de Montemar Gästbetyg: 10

”Väldigt tillmötesgående och vänlig personal. Läget var mycket bra, en kort promenad från stranden. Mysigt poolområde.”

• Ole Málaga Gästbetyg: 7

”Läget. Allt kunde nås till fots och det uppskattar vi. Det fanns tvättmaskin vilket var praktiskt”