2. Hotelbeoordelingen Turkije
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Regio Marmara
Regio Marmara Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Pera Colour House Beoordelingsscore: 8

“Ruime kamer met alles erop en eraan. Erg klantvriendelijk en de receptionist Resul heeft ons erg goed geholpen. Warm personeel.”

• Sare House Beoordelingsscore: 10

“Zelf gemaakt”

• Private mansion in kumkapı Beoordelingsscore: 9

“Zeer ruim appartement en van alle gemakken voorzien. Waterstraal van de badkamer is uitmuntend en lekker snel warm. Let wel wanneer je slecht ter been bent zijn de trappen om 3 etages te bereiken (heeft veel weg van een herenhuis ) iets om rekening mee te houden.”

• Kavalalı Suites Beoordelingsscore: 8

“Locatie is top, de buur is erg leuk met leuke restaurantjes, ruime kamers.”

• The Red Tent Suite 88 Beoordelingsscore: 10

“Bedankt. Ik heb geen problemen gehad tijdens de dag die ik doorbracht. Ze waren behulpzaam over de inchecktijd. Ik had niet de mogelijkheid om langer te blijven, maar het was leuk”

• White Palace Hotel Beoordelingsscore: 9

“Supervriendelijke eigenaar en medewerkers die altijd paraat staan voor al het nodige. Comfortabele bed, genoeg ruimte, propere hotel, klein maar fijn ontbijt. Supergoede locatie. Wij komen zeker terug!”

• Taxim Trend Suites Beoordelingsscore: 10

“Locatie was top, vriendelijk personeel 24/7, fijne bedden”

• Ataşehir The Place Suites Beoordelingsscore: 9

“Hoewel de kamer ruim en comfortabel was, vond ik de locatie van het hotel oke. Het was niet erg centraal gelegen en ik moest vaak een taxi nemen om naar bezienswaardigheden te gaan. Het personeel was echter erg vriendelijk en behulpzaam, wat mijn verblijf aangenaam maakte. Over het algemeen was mijn ervaring in dit hotel goed.”

• MS APART Beoordelingsscore: 1

“NVT”

• “Geweldige locatie vlakbij de Aya Sofia met veel restaurantjes in de buurt. Super vriendelijk en hulpvaardig personeel.”