3. Beoordelingen vakantiewoningen: Midi-Pyrénées
Midi-Pyrénées Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Gîte La Borie Beoordelingsscore: 10

“Zeer mooie en ook rustigelocatie met alpaca' s als buren . Tip top ingericht en vriendelijke ontvangst”

• “Uitstekend bed. Goede douche. Mooie slaapkamer. Fijn tuintje. Fiets kon in de tuin achter het huis veilig staan. Prachtig pand.”

• Studio cozy T1 Beoordelingsscore: 10

“Leuk studiootje. zou voor 2 of 3 dagen ook geschikt zijn”

• Gite de Serrelongue Beoordelingsscore: 10

“Locatie”

• Les Granges du Barri-haut Beoordelingsscore: 10

“Schitterende locatie in het oude dorpscentrum van Milhac; zeer rustig gelegen; meestal hoor je alleen het zingen van de vogels of de krekels . Perfect ingericht recent appartement met keuken met alle mogelijke voorzieningen. Vriendelijke gastheer. Uitstekende eigen website met veel informatie. In de onmiddellijke omgeving van veel interessante bezienswaardigheden. Privé-terras met mooi uitzicht. Breed bed”

• “duidelijke communicatie, ligging vlakbij treinstation duidelijke infomap vriendelijke gastheer”

• “Goede ontvangst. Wij hadden een uurtje op voorhand al gemeld wanneer we zouden toekomen. Binnen de 5 minuten na aankomst konden wij de woning betreden en kregen we een minimale uitleg. Mooi stadje Bruniquel en mooie streek. Goed contact met concierge bij vragen.”

• Premium Appart Albi Beoordelingsscore: 9

“Het appartement was goed en centraal gelegen en met ruime parkeermogelijkheden in de buurt. De inrichting was voldoende en alle toestellen werken perfect. Goed comfortabel twee persoon bed met een uitstekende matras. De uitrusting (beddengoed, badgoed, keuken gerief ...) was volledig. Het gehele appartement was proper. De host is proactief, vriendelijk en behulpzaam.”

• Gite Les hauts du Lac Beoordelingsscore: 10

“Het prachtige uitzicht en het mooie zwembad en zeer zeker de vriendelijke eigenaren”

• Le Jaurès Beoordelingsscore: 7

“De buurt van het appartement. Gezellig vanwege de terrasjes. Soms rumoerig. Supermarktje om de hoek. Dichtbij metro en het Capitool.”