2. Hotelbeoordelingen Montenegro
  3. Hotelbeoordelingen Montenegro
Kust van Montenegro Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Splendid Conference & Spa Resort Beoordelingsscore: 7

“Mooie ligging. Met zeezicht”

• Hotel Pima Budva Beoordelingsscore: 10

“Fantastisch hotel! Comfortabel, schoon, perfect! Ontbijt op basis van de Zweedse tafel, heerlijk en gevarieerd eten! Het hotel beschikt over een parkeerplaats voor het hotel en een garage, wat uitzonderlijk is! Personeel, glimlachend en altijd klaar om te helpen! Bedankt voor de fantastische aanbevelingen voor restaurants, vooral in de oude stad! We zijn ons volgende verblijf in het hotel al aan het plannen! Hotel Pima - bedankt ❤️”

• Green Moonlight Beoordelingsscore: 1

“Helaas kon ik niet verblijven. De eigenaar overleedt enkele dagen geleden dus het hostel is gesloten. Ik boekte de dag zelf maar ga ervan uit dat niemand zijn account afsloot. Hoe het verder gaat in de toekomst is mss aan booking om dit te achterhalen. Ik hoorde wel dat hij een aardige man was.”

• Hostel Michel Beoordelingsscore: 10

“Allereerst wil ik zeggen dat mijn vakantie geweldig was. De locatie van het hostel was authentiek en perfect. En de prijzen waren betaalbaar. De hosteleigenaar heeft me met alles geholpen. Ook waren de bedden schoon en waren er veel voorzieningen. Ik was absoluut blij en had een heel leuk vakantieverblijf.”

• Magnolia Place Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• Regent Resort Budva Beoordelingsscore: 7

“We kregen een upgrade van onze kamer. De kamer was super mooi, groot en een heel mooi uitzicht.”

• Hotel Lavanda Beoordelingsscore: 9

“Het is een prachtige niet te drukke locatie met privéplekken aan het water. Je auto kun je gratis bij de locatie kwijt. De eigenaren en personeel zijn geweldig. Niets is teveel. Servicegerichtheid staat voorop. Je wordt ook op het terras aan het water bediend. Wij hadden een fijn appartement. In het restaurant wordt heerlijk vers eten bereid gedurende de hele dag. Het diner en inbegrepen ontbijt waren heerlijk.Voor een overnachtingsplek op doorreis (of 1 dag relaxen).Wij gaan zeker terug. Voor een overnachtingsplek op doorreis (of 1 dag extra relaxen) de perfecte plek.”

• Heritage Grand Perast By Rixos Beoordelingsscore: 9

“Personeel was prachtig! Lieve mensen die je altijd willen helpen.”

• Hotel Ajana Beoordelingsscore: 10

“Lekker eten, en de eigenaren en het personeel waren zeer vriendelijk.”

• Invictus Hotel Beoordelingsscore: 9

“De prachtige ruime kamers! Het hotel was pas 2 werken open dus alles was nieuw. Het personeel was heel vriendelijk en zeer behulpzaam.”