2. Hotellrecensioner Montenegro
Montenegro Coast Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Perla Gästbetyg: 10

”ALLT!!!!!”

• Hotel Pima Budva Gästbetyg: 10

”Väldigt vänlig och hjälpsam personal! Fräscha och nya rum. Rymliga rum. Rekommenderar!”

• Hotel Marija Gästbetyg: 8

”Valde hotellet för läget och priset. Dessutom erbjöd de frukost.”

• Petriti & Spa Gästbetyg: 10

”rent tillgänglig personal som utstrålar värme och positiv e ergi”

• Montebay Perla Gästbetyg: 8

”Sängarna var väldigt sköna, rent, god mat i restaurangen, fin utsikt”

• ”Det fantastiskt fina läget, nära havet och vyn! Rummet med balkong o havsutsikt. Välstädat rum och hotellet i övrigt Frukostbuffén med fina råvaror och att kunna sitta ute och äta på terrassen! Trevlig personal Fina omgivningar utmed havet, följ den vackra strandpromenaden. Havet, bad och sol. Finns flera trevliga restauranger i närområdet med välsmakande och prisvärda menyer.”

• Trio Resort Gästbetyg: 10

”ALLT! Rummen var perfekta, välvårdat, välstädat, nytt och fräscht, perfekt möblerat, rummet städades varje dag, varje dag fick vi nya handdukar, de till och med städade undan saker , packa ner det i byrån vilket är ovanligt på ett hotell. Familjevänligt, poolen var perfekt, perfekt för barn och vuxna. Frukosten var 10/10, listan på allt jag gillade med hotellet kan göras lång! Även restaurangen var prisvärt och mycket gott och färskt. Bemötandet av personalen 10/10. Allt var perfekt!”

• ”Egentligen ingenting.”

• Hotel Splendido Gästbetyg: 10

”Väldigt mysigt läge, vackert, fin pool och gulliga men lite gammaldags rum”

• ”Var ledig en vecka så målet var bara att hämta kraft och vara utvilade. Hotell uppfyller alla mina krav.”