2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Neuschwanstein and the Royal Castles Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Gezellig en ruim vakantiehuis. Fijne woonkamer met keuken, comfortabele sofa. Ruime slaapkamers en een fijne badkamer met ligbad. Ruime balkons met uitzicht.”

• “Zeer Centrale,mooie en rustige ligging in het Tannheimerdal. Erg lieve en spontane mensen die het zeker naar mijn zin probeerden te maken tijdens mijn verblijf. Kamer is basic maar zeker al wat je nodig hebt is daar aanwezig. Prijs-kwaliteit is prima. Fijne ongedwongen en familiale sfeer. S'morgens mocht ik telkens gratis een lunchpakket maken voor s'middags. Dat bespaarde me vooral heel wat tijd.”

• Ferienhaus Weiß, Sandra Weiß Beoordelingsscore: 6

“Locatie dichtbij de binnenstad van Fussen”

• Haus Forggensee Beoordelingsscore: 8

“De authentieke huiselijke inrichting en de ligging in het dorp kort aan het meer. De map met uitgebreide ter zake doende info en de op vraag vriendelijke toelichting van de verhuurder.”

• BERGWERK #nofilter Beoordelingsscore: 10

“Geweldige ligging, dichtbij schloss Neuschwanstein. Goede uitvalsbasis voor de rest van onze vakantie”

• Gästehaus Hosp Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt was prima, zeer gastvrij”

• Ferienwohnung Brigitte Beoordelingsscore: 10

“Vanaf het grote balkon, maar ook door het venster, hadden we een schitterend uitzicht op de bergen van Oostenrijk. Wat een mooie plek!”

• Landhaus am Kienberg Beoordelingsscore: 9

“De rust. Gebouw was volgeboekt, maar je heb weinig last van de buren. Alleen kinderen waren goed ye horen”

• Haus Hermi Beoordelingsscore: 10

“Alles was top,netjes mooi zuiver en een vriendelijke behulpzame gastvrouw”

• Gutshof zum Schluxen Beoordelingsscore: 9

“De locatie en de zelf-service.”