2. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
  3. Hotelbeoordelingen Oostenrijk
Neuschwanstein and the Royal Castles Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• “Locatie en parkeermogelijkheid”

• Ferienhaus Weiß, Sandra Weiß Beoordelingsscore: 8

“Het vertrouwen van de eigenaar door zelfstandig het appartement te betrekken en weer te verlaten.”

• Gutshof zum Schluxen Beoordelingsscore: 9

“De locatie en de zelf-service.”

• “Zeer Centrale,mooie en rustige ligging in het Tannheimerdal. Erg lieve en spontane mensen die het zeker naar mijn zin probeerden te maken tijdens mijn verblijf. Kamer is basic maar zeker al wat je nodig hebt is daar aanwezig. Prijs-kwaliteit is prima. Fijne ongedwongen en familiale sfeer. S'morgens mocht ik telkens gratis een lunchpakket maken voor s'middags. Dat bespaarde me vooral heel wat tijd.”

• Landhaus am Kienberg Beoordelingsscore: 9

“De rust. Gebouw was volgeboekt, maar je heb weinig last van de buren. Alleen kinderen waren goed ye horen”

• BERGWERK #nofilter Beoordelingsscore: 10

“Geweldige ligging, dichtbij schloss Neuschwanstein. Goede uitvalsbasis voor de rest van onze vakantie”

• “Gezellig en ruim vakantiehuis. Fijne woonkamer met keuken, comfortabele sofa. Ruime slaapkamers en een fijne badkamer met ligbad. Ruime balkons met uitzicht.”

• Appartement-Hotel Happy Kienberg Beoordelingsscore: 8

“Ruimte, comfortabel”

• Gästehaus Guggomos "Hopfen am See" Beoordelingsscore: 10

“Heel ruim,prachtig uitzicht,prima locatie”

• Landhaus Seeblick Beoordelingsscore: 8

“prachtige locatie, parkeer mogelijkheid in parkeergarage onder het pand tegen betaling. Lift aanwezig maar klein.”