3. Hotelbeoordelingen: Normandië
Normandië Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel La Diligence Beoordelingsscore: 7

“prima kamer, ruim, schoon, goede bedden”

• La Cremaillere Beoordelingsscore: 8

“Mooie ligging,rustig,dichtbij het strand, straat oversteken (wel bijgebouw) maar niet erg”

• “Wij hebben vooraf het parkeren bijgeboekt tegen betaling dat is wel aan te raden. Het hotel ligt in een voetgangersgebied en je krijgt een code voor de bolder in de weg. Met een lift gaat de auto naar de kleine garage onder het hotel.”

• “Goede ligging”

• mobilhome nature Beoordelingsscore: 7

“Ligging, vlakbij stranden en musea”

• Hotel Ibis Budget Fecamp Beoordelingsscore: 5

“Kamer en badkamer waren schoon, goede bedden, uitgebreid ontbijt.”

• Hôtel Vert Beoordelingsscore: 7

“De ligging tov Le mont st Michel. Je kon de drukte in Lmsm mijden door in de ochtend en/of de avond te gaan.”

• Ibis Budget Le Havre Les Docks Beoordelingsscore: 6

“Ontbijt was prima, is een prima tussenstop”

• Hotel De Normandie Beoordelingsscore: 4

“Was de 2e keer dat wij in dit hotel verbleven,maar ook de laatste keer. De locatie is prachtig maar dan heb je het ook gehad. Personeel loopt de hele dag gestrest rond met amper een lach. Ontbijtruimte zit barstensvol met spinnenwebben. Alles in dit hotel is af en versleten! Er wordt financieel alles uitgehaald maar geen euro in geïnvesteerd! Avondeten is prima maar het ontbijt is een lachertje. Geen gekookt of gebakken eitje,maar stukje brood met heel simpel beleg. De volgende keer voor ons zeker een ander hotel!”

• Villa Carlotta - Sea resort Beoordelingsscore: 9

“Superhost! Zelfs toen er een probleem was, werd er goed gehandeld en was het snel opgelost”