3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen
Noordrijn-Westfalen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel- Restaurant Einklang Beoordelingsscore: 6

“Nette schone kamer”

• GenoHotel Forsbach Beoordelingsscore: 9

“Mooi hotel met vriendelijk personeel. Is wel een groot hotel wat het onpersoonlijk maakt. Wij waren er maar 1 nacht op doorreis. Zeer goed ontbijt buffet.”

• Hotel Drei Linden Beoordelingsscore: 10

“Gezellige mensen die daar werken”

• “Matrassen waren goed.”

• Hotel Select Beoordelingsscore: 9

“Prima plek voor een bezoek aan de stad..onze fietsen konden op de binnenplaats en het ontbijt was prima. Fijne grote kamer met aparte badkamer en het centrum zeer dichtbij.”

• Haus Stehlings Beoordelingsscore: 8

“Locatie”

• AVITAL Resort Beoordelingsscore: 8

“Mooie ligging tov het dorp”

• Hotel Wittekindsquelle Beoordelingsscore: 8

“Mooie omgeving. Luxe uitstraling en faciliteiten. Restaurant en bar.”

• Kloster-Quartier Beoordelingsscore: 8

“Mooie locatie”

• Hotel La Scala Beoordelingsscore: 10

“Zeer prettig hotel. Ontvangst zeer vriendelijk en inchecken ging probleemloos. Door familieomstandigheden zouden wij een dag later aankomen, dan we geboekt hadden. (3 in plaats van 4 nachten) Eigenaresse attendeerde ons nog per telefoon dat we om konden boeken. Dit lukte mij niet via Booking, maar de eigenaresse heeft dit zelf voor ons gedaan, dit is uitmuntende service! Ober 's morgens bij ontbijt was zeer vriendelijk en gastvrij en sprak ook Nederlands. Ontbijt prima, met lekkere koffie. Er is een Italiaans restaurant bij dit hotel. Kamers zeer schoon. Openbaar vervoer in de buurt die naar alle richtingen gaat. Al het personeel zeer vriendelijk. Veilige, rustige buurt waar je je auto rustig kan parkeren.”