Oost-Friesland Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Aparthotel Kachelot Beoordelingsscore: 9

“Zeer grote kamer , fantastisch ontbijt”

• Hotel Rummeni Beoordelingsscore: 8

“Zeer schone en nette kamer en sanitair. Het uitgebreid ontbijtbuffet.”

• HansenS Haus am Meer Beoordelingsscore: 9

“De locatie midden in het centrum, aan het meer is fenomenaal. Heerlijk ontbijt, fijne kamers. Wij kregen een gratis upgrade naar premium omdat ik een koelkast nodig had voor mn medicijnen. Heel attent. Uiterst vriendelijke mensen.”

• Hotel Bloemfontein Beoordelingsscore: 7

“Ontbijt was prima en het personeel vriendelijk. Locatie in een rustige omgeving. Fietsen kun je dichtbij huren en een supermarkt is ook in de buurt.”

• Nordsee Hotel Borkum Beoordelingsscore: 8

“Prachtige ligging aan de boulevard met fantastisch uitzicht Prima ontbijtbuffet”

• Hotel Oberledinger Hof Beoordelingsscore: 9

“De kamer was top netjes en schoon”

• Hotel Weisse Düne Beoordelingsscore: 7

“Het ontbijt super”

• home Hotel Beoordelingsscore: 9

“Was een mooi hotel en heel goed ontbijt”

• Das 53°Hotel Beoordelingsscore: 8

“Het hotel ligt op een prachtige locatie aan het meer. Het hotel straalt flair uit. Vanaf hier is het heerlijk fietsen, vooral als de Rhododendrons bloeien. Ruime kamer met prachtig zicht op het meer. Erg lekker en uitgebreid ontbijt.”

• Hotel Hilling Beoordelingsscore: 1

“Zeer slecht hotel. Eigenaren zeer onvriendelijk waren met meerdere stellen in het hotel iedereen betaalde een andere prijs. Vroegen bij aankomst of we gebruik wilde maken van het ontbijt aangegeven dar we dat niet wilden. Toch in rekening gebracht wilde dit niet veranderen. (Hadden de €40 kennelijk hard nodig)”