2. Hotelbeoordelingen Tsjechië
  3. Hotelbeoordelingen Tsjechië
Palava Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Pension Sebastian Beoordelingsscore: 10

“We vonden de enorme tuin geweldig! Je kon beneden barbecuen en boven op verschillende plekken zitten en van het uitzicht genieten. De gedeelde keukens waren schoon en bevatten bijvoorbeeld zout en peper.”

• Restaurace a Penzion Praha Beoordelingsscore: 10

“Het ontbijt koste 170 kronen ( 4.5€) en was in buffetvorm, dus meer dan genoeg keuze.”

• Penzion Lederer Beoordelingsscore: 8

“De rustige locatie”

• Penzion Čáp Beoordelingsscore: 9

“Prachtig nieuw pension, zeer ruim. Op loopafstand van het centrum maar heerlijk rustig.”

• Penzion Primášé Beoordelingsscore: 9

“De accommodatie beschikt over een mooie tuin met natuurbad, erg lekker om je in op te frissen na een warme zomerdag. Wij waren hier om Lednice/Valtice en Mikulov te bezoeken. Ontbijt is prima, met zelfgemaakte jam en taart. Je kunt er ook wijn kopen voor redelijke prijs.”

• Olivea penzion & wine Mikulov Beoordelingsscore: 9

“Het appartement was geweldig! En we hebben genoten van de "wijnproeverij". Zeer vriendelijke gastheren, die ook goed Engels spraken.”

• Alva Pension 1 Beoordelingsscore: 7

“Hele fijne locatie voor een tussenstop tijdens een doorreis.”

• Restaurace a Penzion Praha Beoordelingsscore: 10

“Kamer was mooi, 2 apart kamers voor 2 personen. Ontbijt was voor een pension van dit (klein) formaat prima.”

• Penzion Kratochvíl Beoordelingsscore: 8

“Schoon en netjes, rustige lokatie en goed bereikbaar, gemakkelijk in en uitchecken, verwarmde kamer en badkamer, algemene keuken is fijn. Grote afgesloten en verlichte parkeerplaats”

• Ubytování u Leoše Beoordelingsscore: 9

“Ruim en compleet”