2. Hotelbeoordelingen VS
  3. Hotelbeoordelingen VS
Palm Springs Metropolitan Area Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• El Noa Noa Beoordelingsscore: 9

“Kleinschalige accommodatie. Zeer comfortabel bed. Alles hygiënisch schoon. Geweldige inloopdouche!!”

• “Goed gelegen om Palm Springs en omgeving te ontdekken. Prima ontbijt, dat je zowel binnen als buiten kunt nuttigen.”

• Life House, Palm Springs Beoordelingsscore: 8

“Mooie propere kamers met toffe stijl, leuke sfeer en vlotte communicatie met de medewerkers.”

• “Heel goed prijs-kwaliteit. Jammer dat ze geen ontbijt meer hebben, voor covid was dit wel het geval, dus een beetje verrast dat dit er nu niet meer was. Mooie vernieuwde kamers ook en aangenaam zwembad.”

• Adara Palm Springs Beoordelingsscore: 6

“Goedwerkende wifi, parkeren bij de locatie, vriendelijk personeel, ruime kamer.”

• The Twist Palm Springs Beoordelingsscore: 9

“Superleuk hotel in mooie stijl. Zeer grote kamers met heerlijke patio.”

• Margaritaville Resort Palm Springs Beoordelingsscore: 6

“Ruime kamers”

• Palm Mountain Resort & Spa Beoordelingsscore: 9

“Perfecte locatie, midden in het centrum, net achter de winkelstraat. Het zwembad is heerlijk, de tropische tuin is prachtig. Personeel is zeer vriendelijk. We komen zeker terug.”

• Days Inn by Wyndham Palm Springs Beoordelingsscore: 10

“Het zwembad en jacuzzi, het uitzicht op de bergen, het vriendelijke personeel… een perfecte stop voor een nachtje in Palm Springs!”

• “Mooi resort met fijne kamers, ruim opgezet en meer als ruim genoeg voor het verblijf met ons kind, keuken was voorzien van alle gemakken en ook de wasmachine in de kamer was erg fijn voor onze reis. Zwembad was ook netjes, terein werdt goed onderhouden door het personeel.”