2. Hotellrecensioner Australien
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Queensland
Queensland Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Värdarna var fantastiskt hjälpsamma och gästvänliga. De serverade en helt underbar frukost med tropiska frukter. Rummet var välstädat och sängarna sköna. Hade absolut bott här igen om jag besöker Cairns. Rekommenderas varmt!”

• Winston Cottage Gästbetyg: 10

”Välkomnande & familjärt. Det var stort. Ett sovrum & ett vardagsrum, samt toalett & dusch med badkar. Miljön runt huset var avskilt, lugn & privat. En grön oas. Det var rent & rena lakan & handdukar. För er som gillar hundar så hade dom två fina hundar som var väldigt sällskapliga & snälla. Frukosten var fantastisk & den serverades som på den bästa restaurangen. Den var otroligt god. Ägarna var väldigt sociala & trevliga & serviceminded.”

• Kingsford Riverside Inn Gästbetyg: 7

”Hyfsat pris”

• Noosa Hinterland Escape Gästbetyg: 10

”Vi förlängde vårt stopp i området. Smidigt och prisvärt alternativ.”

• KiteSurf 1770 Beach House Gästbetyg: 10

”Jättetrevlig personal! Fina och fräscha rum. De gemensamma utrymmena (kök, badrum etc.) var fina trevliga. Allt vi behövde fanns på boendet samt att det var nära både till buss, restaurang, strand och affärer.”

• Howie's Place Noosa Gästbetyg: 10

”Tyckte om boendet väldigt mycket. Stort rum och toa och najs med badkar 😃 väldigt trevlig kvinna som host också! Rekommenderar”

• ”Man får vad man betalar för. Biluthyrningen var smidig”

• Manly Hotel Gästbetyg: 8

”Ett hotell under renovering med utmärkt läge i Manly. Härlig personal.”