2. Hotelanmeldelser for Australien
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Queensland
Queensland Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• "Beliggenheden var rigtig god og valuta for pengene"

• Seascape Holidays at Beachfront Terraces Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenheden, god plads, pool, stor terrasse"

• "Centralt beliggende og flot udsigt. Dejlig lejlighed med det man skal bruge hvis man skal lave lette måltider."

• Vista Hinchinbrook Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed og en rigtig dejlig morgenmad. Værten fremragende med et væld af overskud og lyst til at fortælle om alt😊"

• Airlie Beach Magnums - Adults Only Point fra anmeldelser: 9

"Rent, rigtige dyner, godt lydisolering. Kunne ikke høre natklubben når man lukker vinduet som ligger ved siden af"

• Oaks Townsville Metropole Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Det lå lige ned til vandet og kort gåafstand til færgen Magnetic Island. God restaurant på stedet. Studiolejligheden havde det vi havde brug for såsom køleskab, frys, opvaskemaskine, vaskemaskine, tørretumbler og eget badeværelse. Pænt og rent. Dejligt med aircondition. Lille terrasse med begrænset udsigt til vandet."

• Villa Mar Colina Point fra anmeldelser: 7

"Pæn udsigt til havet. Der var rent. Nem indtjekning over telefonen. 5 min gang til strand promenade og restauranter. Fint wifi. Vaskemaskine og tørretumbler og køkken."

• On The Beach Apartments Point fra anmeldelser: 9

"Fantastik beliggenhed. Lækker pool, dejlig tennisbane. God størrelse lejlighed med to badeværelser."

• iStay River City Brisbane Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed og altan. Gode senge"

• Rainbow Getaway Holiday Apartments Point fra anmeldelser: 10

"Vi fik lov til, at blive i lejligheden et halvt døgn ekstra, indtil bussen kom kl. 19.30, uden ekstra betaling. Fantastisk service 👍🤗"