Rijnroute Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Wyndham Garden Lahnstein Koblenz Beoordelingsscore: 8

“Het geheel was gerestyled in vergelijking met voorgaande jaren. Een hele verbetering.”

• Hotel Deutsches Haus Beoordelingsscore: 9

“Supergastvrije eigenaar. Het ontbijt dat je niet op kon mocht je meenemen als lunch. Omgeving is erg leuk en historisch.”

• Landhotel Becker Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt zeer goed,lag verder van Koblenz dan gedacht”

• Rheinhotel Bellavista Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt goed verzorgd Uitzicht super”

• Hotel Garni Maaß Beoordelingsscore: 8

“Ontbijt erg goed en gezellige licatie”

• Hotel & Restaurant Krone Beoordelingsscore: 8

“Heerlijk ontbijt en ‘s avonds het buffet.”

• Magaré Hotel & Restaurant Beoordelingsscore: 4

“Het hotel adverteert met de aanwezigheid van een restaurant en een bar. Een tuin en privé parkeerplaats. Kortom, voor ons een mooi totaalplaatje. We kwamen aan, er was geen bezetting. Een briefje op de deur. Bel ons. Het duurde 20 minuten voordat er iemand kwam. Deze mevrouw hielp ons snel uit onze droom. Geen ontbijt, geen restaurant, geen bar. Dus: je kunt wel in de tuin zitten, maar er is geen consumptie verkrijgbaar. De kamer was netjes. Niets op aan te merken. De set oordopjes op de nachtkastjes was een opvallend detail. We begrepen al gauw waarom. Er dendert met grote regelmaat een goederentrein voorbij, ook 's nachts gaat dit gewoon door. Kortom, een hele grote teleurstelling voor ons. We hadden geboekt voor twee nachten, maar hadden het na één nacht wel gezien.”

• Hotel im Rheintal Beoordelingsscore: 9

“Het meedenken over een veilige parkeerplek tijdens het hoge water”

• Hotel Schön Beoordelingsscore: 9

“Vriendelijke eigenaren, locatie. Naar Rudesheim kun je lopen ong 60 minuten langs de Rijn. Of de trein nemen gaat 1x per uur. Station zit achter het hotel 5 minuten lopen. Gratis auto parkeren op het terrein van het hotel. Zelfs een laadpaal aanwezig. Ontbijt prima. Trein geluid geen last van gehad. En ik ben gevoelig voor geluid haha Raam open geslapen. Buren geluid hoor je wel maar na 23:00u was het stil en we hebben heerlijk geslapen. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken.”

• Gastehaus Weingut Rossler Beoordelingsscore: 8

“Aardige eigenaren en 's avonds heerlijk gegeten in het (gezellige) restaurant.”